Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
En dat is een wereld van verschil!
Vergeleken bij de drupfoto's van vandaag vind ik die van gisteren ronduit slecht (een mens moet kritisch ten opzichte van zichzelf blijven ).
Ik heb wel wat stiften van m'n nichtjes moeten mollen om een kleurtje aan het water te krijgen, maar ik heb nog een nieuw pak stiften liggen .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Deze zien er goed uit
Limonade doet ook wonderen qua kleur enne..... effe langs de action oid en een pakje waterverf kopen en ik wacht netjes op de rest van de creatie's
Dank je wel! Om dit van jou te horen ervaar ik als een compliment .
Kika schreef:Limonade doet ook wonderen qua kleur enne..... effe langs de action oid en een pakje waterverf kopen en ik wacht netjes op de rest van de creatie's
Goed idee..., m'n ouders gaan toch iedere zaterdag naar de stad..., ik kan wel even vragen of ze een pakje waterverf voor me meebrengen .
Dank je wel voor de tip!
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Roelfien schreef: En dat omdat je een statief gebruikt hebt?
Ja, het verschil zit 'm eigenlijk alleen in het gebruik van een statief.
Hier en daar wat met de instellingen geklooid en ik ben erachter dat een kleiner diafragma nog scherpere resultaten geeft dan een groot diafragma.
Aan de andere kant geeft een groot diafragma wel weer een mooiere DOF (minder scherpte rond de druppel), maar dat is een kwestie van smaak.
Marion. schreef: Haha, en wat ga je er straks dan mee doen? Een druppeltjes fotoboek laten maken
Doe ik zelluf , maar dan op m'n leppie .
Een fotoboek samenstellen doen de meesten zelluf hoor, alleen niet iedereen heeft een drukpers en inbindmachines thuis
Snap ik en die heb ik ook niet.
Vandaar dat ik ze lekker op m'n laptop laat staan. Ik heb er een aparte map voor aangemaakt, dus dan kan ik af en toe terugkijken en vergelijken .