Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Groene Os Spiersupport

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Groene Os Spiersupport

Ongelezen bericht door duitse herder »

Nanni is nu ruim 13 jaar en wordt echt oud. Haar achterkant zwabbert helaas nogal, er zit ook bijna geen spieren op. Bij de DA bleek het iets neurologisch te zijn. Ze tilt haar achterpoot niet meer goed op namelijk, daar sleept ze lichtjes mee. Ze heeft er geen pijn aan, alleen wordt het niet goed doorgegeven naar haar hersens.
Ze heeft anabolenprikje gehad. Na 2 dagen dacht ik echt van ja het gaat beter, echter heeft het maar 5 dagen gewerkt ofzo :ugh: Het schijnt als haar spieren weer beter zijn, ze haar achterhand ook beter onder controle heeft (wat de DA mij zei)

Nu lees ik veel goede verhalen over Groene Os Spier Support. Kan iemand mij vertellen of het bij Nanni ook zal werken? Ik kan het natuurlijk altijd proberen, maar graag hoor ik ook ervaringen ervan

Kleine aanvulling: Nanni krijgt tot nu toe glucobest en visolie capsules (die ze niet echt goed meer eet). Verder geen medicatie
Perry en Noah

Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Re: Groene Os Spiersupport

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Hoi,
Ik kan nooit zegen o het jouw hond zal helpen, maar ik vind dat ik goede resultaten bereik bij Guinnie met een combinatie van Spiersupport en Primeval Gelatinaat, waarbij ik gezien de verhalen van anderen geneigd ben om aan dat laatste nog de beste werking toe te kennen.

Guinnie is hier 6 weken geleden als herplaatser van 12 gekomen zonder enige bespiering of conditie.
Op advies van zo deze en gene en na wat leeswerk was mijn idee om deze 2 dingen te gaan geven.

Het is met spiersupport wel belangrijk dat er ook conditie wordt opgebouwd met beweging. Alleen het middel geven helpt niet; je moet ook effectief meer (laten)bewegen.
In haar geval simpel; ze kon blokjes om van 10 minuten en dat zijn we aan het uitbouwen zodat we idd lichamelijke oefening geven!

Suzanne
Eef
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eef »

Net wat suzanne zegt: je kunt niet van te voren zeggen of het bij jouw hond zal helpen.
Maar ik denk dat het zeker het proberen waard is.
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Ik heb ook vrij lang de spiersupport gegeven maar ik kan niet zeggen dat ik heel veel verschil zag, nou moet ik ook zeggen dat de anabolen prikjes ook niet echt aansloegen bij mijn oudjes.
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
duitse herder
Zeer actief

Ik heb het gister gekregen. enige nadeel is dat het giga veel poeder in 1x is. Nanni is al een slechte eter, ik denk met zo een schep poeder nog erger :N:
Perry en Noah

Afbeelding
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

duitse herder schreef:Ik heb het gister gekregen. enige nadeel is dat het giga veel poeder in 1x is. Nanni is al een slechte eter, ik denk met zo een schep poeder nog erger :N:
Ze vinden het echt heel goor.
Ik doe het door wat kvv/blikvoer/pate en dan meng ik het met wat warm water.
Dan gaat het er bij Caja wel in.
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief

Dat heb ik gister inderdaad gemerkt :F: Normaal zou ik er geen moeite mee hebben, maar Nanni is al slechte eter :ugh: Dan heb ik liever dat ze blijft eten namelijk
Perry en Noah

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”