Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jemble en de pens
Moderator: moderatorteam
-
fabienne s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
jemble en de pens
van de week een kilo pens verdeeld over de 2 mannen,eigenlijk kan shadow wel een kilo hebben maar voor jemble ongeveer 400 gram eraf geknipt.shadow is heel netjes met de pens en gaat echt liggen scheuren en trekken,maar jemble.....hij kauwde er misschien 3 keer op en had toen bedacht dat hij hem wel in 1 keer naar binnen kon schuiven :N: het ging goed en het bleef ook binnen maar echt gezond lijkt het me niet.hoe ga ik dat de volgende keer doen?een nog groter stuk geven of zal ik het helemaal fijn moeten knippen?dan verliest het denk ik wel de functie van tandenborstel(niet dat dat nu al nodig is).met vleugels en nekken is hij wel netjes,iets groter heb ik nog niet geprobeerd maar staat wel op de planning.

jemble 5 maanden
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Re: jemble en de pens
nog groter aanbieden. en heel erg is het niet hoor, kiefer at als pup al hele schapenpensen zonder te kauwen :N:

- Hutsje
- Zeer actief
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Diezel deed dat ook de eerste paar keer. Nu doet hij netjes scheuren en trekken. Heel mooi om te zien!

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- parelridder
- Zeer actief
- Contacteer:
Maartje heeft dit nog niet gehad, maar het lijkt me zeker niet ondenkbaar dat deze tafelmanieren een familietrekje zijnfabienne s schreef:van de week een kilo pens verdeeld over de 2 mannen,eigenlijk kan shadow wel een kilo hebben maar voor jemble ongeveer 400 gram eraf geknipt.shadow is heel netjes met de pens en gaat echt liggen scheuren en trekken,maar jemble.....hij kauwde er misschien 3 keer op en had toen bedacht dat hij hem wel in 1 keer naar binnen kon schuiven :N: (...)
Waar haal jij de pens? Ik kan hier nl geen hele pens vinden
- Hutsje
- Zeer actief
-
fabienne s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
wij hebben natuurlijk onze eigen winkel en verkopen ook pens,1kilo en voor de prijs zal ik maandag even moeten kijken.parelridder schreef:Maartje heeft dit nog niet gehad, maar het lijkt me zeker niet ondenkbaar dat deze tafelmanieren een familietrekje zijnfabienne s schreef:van de week een kilo pens verdeeld over de 2 mannen,eigenlijk kan shadow wel een kilo hebben maar voor jemble ongeveer 400 gram eraf geknipt.shadow is heel netjes met de pens en gaat echt liggen scheuren en trekken,maar jemble.....hij kauwde er misschien 3 keer op en had toen bedacht dat hij hem wel in 1 keer naar binnen kon schuiven :N: (...)![]()
Waar haal jij de pens? Ik kan hier nl geen hele pens vinden(en zou het dolgraag geven).
strot ging van de week wel goed,knappe jongen die zo'n ding in 1 keer naar binnen kan werken,en hij heeft er erg van genoten(ik ook met kijken)
van de week geef ik hem een groter stuk,maar kan jemble al b.v 1 kilo hebben?hij weegt denk ik al tegen de 20 kilo.

jemble 5 maanden
- parelridder
- Zeer actief
- Contacteer:
Maartje woog gisteren 17 kg, dus Jemble gaat zeker de 20 wel halen
Ik hoor heel graag wat de pens bij jullie kost :smile1: Da's ook een hele, als ik 't goed begrijp?
Ik hoor heel graag wat de pens bij jullie kost :smile1: Da's ook een hele, als ik 't goed begrijp?