Sinds kort hebben de nieuwe buren een hond, een schattige bulterriër.
Een leuk speels manneke van nog geen jaar schat ik.
Nu is mevrouw het gehele weekend pleitte geweest en heeft zoonlief denk ik de opdracht gegeven om voor de hond te zorgen.
Zoonlief is een ventje van een jaar of 18 en is lekker veel weg geweest,hondje achterlatend in de tuin.
Het gammele tuinhekje houdt de hond niet tegen dus hebben wij al drie keer deze hond van de straat af kunnen plukken net voor hij een auto onderliep.
Deze hond knaagt zijn weg naar buiten steeds weer opnieuw, gelukkig had mevrouw de achterdeur niet op slot en hebben wij de hond binnen gezet .
Gisteren had de hond zichzelf een weg gegraven onder de schutting door en zomaar ineens hadden wij 4 honden in de tuin :N:
Weer hebben wij de hond terug gebracht zoonlief was thuis , hij nam de hond van me aan en gaf de hond meteen een trap met de woorden vuile kuthond.
Vandaag riep meneer me en zei mij dat ik mijn honden binnen moest houden want hij wilde het hek repareren .....als aardige buurvrouw deed ik dat

Nu hebben wij onze tuin voorzien van een dure afscheiding waar onze honden niet door heen komen maar hij dus wel

De onderkant hebben we afgezet met stenen zodat er niet gegraven kan worden van uit onze kant .
Ik vrees dat de hond nog een keer gaat ontsnappen en dat wij het niet op tijd zien, om hem te kunnen vangen.
Er kwam trouwens geen bedankje of zo .........
Ik zou wel met haar willen praten maar ze praat alleen maar met mannen ( ze is op zoek )
Vriendlief heeft er ook geen zin in, hij is er te kwaad over dat mensen zo laks met hun dieren omgaan.
Nu willen wij de volgende keer de hond niet meer terug brengen maar het asiel bellen vinden jullie dat een optie?
Heeft iemand nog een andere optie of een tip ?