Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De eerste dit jaar?
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
-
- Zeer actief
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Efteling heeft toch ook kennels? Ik dacht dat ik daar ergens iets over gelezen had.
Ja hier. Huisdieren zijn helaas niet toegestaan in de Efteling, wel is er een gratis hondenkennel bij de Hoofdentree aanwezig, waar honden goed worden verzorgd. De Efteling zorgt echter niet voor voer en/of uitlaten van de hond.
Als hij dan mee moet dan maar daar lijkt me.
Ja hier. Huisdieren zijn helaas niet toegestaan in de Efteling, wel is er een gratis hondenkennel bij de Hoofdentree aanwezig, waar honden goed worden verzorgd. De Efteling zorgt echter niet voor voer en/of uitlaten van de hond.
Als hij dan mee moet dan maar daar lijkt me.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
-
- Vaste gebruiker
- Muis..
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
- Contacteer:
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Tja, dit soort mensen blijf je altijd houden, hun baby laten ze niet in de auto zitten (ok, ok, ook die mensen zijn er helaas). Ik snap totaal niet waarom iemand een hond meeneemt naar de efteling maargoed. Dat navigatie systeem had hij maar uit de auto moeten halen
.
Wel netjes dat de efteling kennels heeft voor honden, zo zorgen ze er in elk geval voor dat honden niet het slachtoffer hoeven te worden van de domme mensen.
2 liter water is ook nogal wat, wijst er dus nog maar eens op dat het te warm was en die hond al te weinig water had (uitlaten is immers geen water drinken).

Wel netjes dat de efteling kennels heeft voor honden, zo zorgen ze er in elk geval voor dat honden niet het slachtoffer hoeven te worden van de domme mensen.
2 liter water is ook nogal wat, wijst er dus nog maar eens op dat het te warm was en die hond al te weinig water had (uitlaten is immers geen water drinken).
- Mark-Tinny
- Actief
- Mijn ras(sen): Labrador en een kruising
- Aantal honden: 2
Re: De eerste dit jaar?
Ik geloof dat er ook steeds iemand van de Efteling over de parking wandeld bij zonnige/warme dagen om te controleren dat er geen honden in de auto's worden achtergelaten. Ze hebben zo al een aantal honden op tijd kunnen bevrijden.
Tinny: raszuivere kruising (01/01/98-12/04/08 )
Benji: Kruising en ons duveltje (30/01/08-24/05/08 )
Zora: labrador in hart en nieren (06/06/01-10/04/14)
Vicky: lieve knuffelbeer
Benji: Kruising en ons duveltje (30/01/08-24/05/08 )
Zora: labrador in hart en nieren (06/06/01-10/04/14)
Vicky: lieve knuffelbeer
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Re:
Eén uurtje maar? Zo kort?massam schreef:waarom sluiten ze die eigenaar niet gewoon 1 uurtje op in een gesloten auto
Een dagje lijkt me beter hoor. Kl**tzakken zulke mensen! Laat je hond thuis en haal je spullen uit de auto!
Wat een .... 

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Re:
Ik zou hem de hele dag opsluiten in de auto ,weet die ook is ,wat het ismassam schreef:waarom sluiten ze die eigenaar niet gewoon 1 uurtje op in een gesloten auto

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
onbegrijpelijk dit, volgens mij heb je dan het verstand van een komkommer hoor.
Als we de honden in de auto doen is het na een kwartier al heet in de auto dan ben ik blij dat de airco aankan.
Als we de honden in de auto doen is het na een kwartier al heet in de auto dan ben ik blij dat de airco aankan.
-
- Zeer actief
ik had ze ook mee op een wedstrijd kijken een paar weken geleden.. normaal kon je wel in de schaduw parkeren.. maar daar dus niet.. klep open waterbakken in de bench en na een uur weer terug naar de auto.. en ze uitgelaten.. er was ook weinig wind en ik vond het ook te warm.. ben toen maar terug naar huis gegaan met ze airco aan..
Las net in de krant dat in noordwijk ook een dame haar twee honden in de volle zon in de auto had achtergelaten .. en geen ventilatie.. een voorbijganger heeft na 3 kwartier de politie gebeld en die probeerden de eigenaren te achterhalen.. uiteindelijk ruit ingeslagen en de honden eruit gehaald, de mevrouw kwam toen juist aanlopen en had er alle begrip voor dat de ruit was ingeslagen en ze zou de honden niet meer achterlaten in de auto onder die omstandigheden...
Las net in de krant dat in noordwijk ook een dame haar twee honden in de volle zon in de auto had achtergelaten .. en geen ventilatie.. een voorbijganger heeft na 3 kwartier de politie gebeld en die probeerden de eigenaren te achterhalen.. uiteindelijk ruit ingeslagen en de honden eruit gehaald, de mevrouw kwam toen juist aanlopen en had er alle begrip voor dat de ruit was ingeslagen en ze zou de honden niet meer achterlaten in de auto onder die omstandigheden...
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Contacteer:
Wat een idioot is die eigenaar, zeg.....
Ik wacht ook weleens even in de auto, maar al na een paar minuten (vooral als de zon schijnt), wordt het vreselijk warm in de auto en moet ik echt een deur of raam openzetten. Kun je nagaan voor een hond met een vacht....die moet het 10 x zo warm hebben als ik..... :N:
Bij Animal Cops Miami was ook eens een rotweiler gevonden in de auto die al in staat van ontbinding was.
Die agent ging helemaal over z'n nek van de geur en omdat de hond 'in elkaar viel'. Al met al super ranzig, maar bovenal ontzettend cru. Ik snap niet hoe iemand dat kan doen. In warme plaatsen als Miami zou niemand nog geen minuut een hond in de auto mogen laten. Helaas gebeurd dit nog veel te vaak.....
Ik wacht ook weleens even in de auto, maar al na een paar minuten (vooral als de zon schijnt), wordt het vreselijk warm in de auto en moet ik echt een deur of raam openzetten. Kun je nagaan voor een hond met een vacht....die moet het 10 x zo warm hebben als ik..... :N:
Bij Animal Cops Miami was ook eens een rotweiler gevonden in de auto die al in staat van ontbinding was.
Die agent ging helemaal over z'n nek van de geur en omdat de hond 'in elkaar viel'. Al met al super ranzig, maar bovenal ontzettend cru. Ik snap niet hoe iemand dat kan doen. In warme plaatsen als Miami zou niemand nog geen minuut een hond in de auto mogen laten. Helaas gebeurd dit nog veel te vaak.....

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- Zee
- Actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Je bent dan zo'n hond toch ook niet waard?
Als je niet eens kunt bedanken dat ze nog zo vriendelijk waren om je hond van de dood te redden
Als je niet eens kunt bedanken dat ze nog zo vriendelijk waren om je hond van de dood te redden

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laika.
Ze zullen die vent van 14.30 tot 19.00 uur in de warme auto laten zitten. Wat een
als ik dat soort mensen toch eens tegen kom en zulke reacties krijg
grrr daar wordt ik echt link van.

Groetjes Lianne