jelle schreef:vin het alsnog wel zielig, mag dat?
schijnt best zeer te doen, hommelsteek. Je moet wel erg je best doen iha (erop gaan zitten zal inderdaad wel in de buurt komen) om gestoken te worden.
Ja, dat mag, want dat was het ook.
Ik liep de hele wandeling: ach gos, wijffie toch, kom maar hier, trutteltrutteltruttel. Wat natuurlijk niet geheel bevorderlijk was voor heldhaftig dragen van dit leed, want toen werd ze nog zieliger.

Maar ze is best een harde, dus toen ze piepte in de auto, deed het echt goed zeer.
Ze ging erop zitten, en voelde toen dat er iets aan haar kont /staart zat en toen ging ze heel hard op haar kont draaien alsof ze last van haar anaalklieren had, dus als het eerst geen steek was, was het daarna wel zo.

Ik heb haar kont opgetild om te zien wat ze nou deed (ze doet ook wel zo als ze een takje in haar vacht op haar buik of kont heeft zitten) En toen kroop het beest zo over haar rug omhoog.

Yentie krijsen, ik krijsen terwijl ik Tim aan de telefoon had, dus die dacht dat de wereld verging, terwijl ik met mijn schoen dat beest eraf veegde. Arm beest trouwens ook, want die overleeft die steek ook niet.
Jaahaa, het was me het middagje wel.

Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby