Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hommel steek in staart

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Hommel steek in staart

Ongelezen bericht door Roelfien »

Yentie is zojuist gestoken door een hommel, omdat ze er bovenop ging zitten. Dus rond haar staart/kont is ze gestoken. Nu heeft ze er in die zin echt last van dat ze af en toe piept en haar staartje helemaal krom houdt en niet durft te zitten en dus nu naast me staat te trillen.

Voor de rest gelukkig geen allergische reactie ofzo.

Maar goed, hoe lang duurt zoiets en kan ik haar nog iets geven waardoor ze er wat minder last van heeft?

Want ze is echt heel zielig. :pffff:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Roelfien
Zeer actief

Nou, zolang duurt het dus: het is weer over. :mrgreen:
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

vin het alsnog wel zielig, mag dat? :mrgreen:
schijnt best zeer te doen, hommelsteek. Je moet wel erg je best doen iha (erop gaan zitten zal inderdaad wel in de buurt komen) om gestoken te worden.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Roelfien
Zeer actief

jelle schreef:vin het alsnog wel zielig, mag dat? :mrgreen:
schijnt best zeer te doen, hommelsteek. Je moet wel erg je best doen iha (erop gaan zitten zal inderdaad wel in de buurt komen) om gestoken te worden.
Ja, dat mag, want dat was het ook.
Ik liep de hele wandeling: ach gos, wijffie toch, kom maar hier, trutteltrutteltruttel. Wat natuurlijk niet geheel bevorderlijk was voor heldhaftig dragen van dit leed, want toen werd ze nog zieliger. :mrgreen:
Maar ze is best een harde, dus toen ze piepte in de auto, deed het echt goed zeer.

Ze ging erop zitten, en voelde toen dat er iets aan haar kont /staart zat en toen ging ze heel hard op haar kont draaien alsof ze last van haar anaalklieren had, dus als het eerst geen steek was, was het daarna wel zo. :mrgreen: Ik heb haar kont opgetild om te zien wat ze nou deed (ze doet ook wel zo als ze een takje in haar vacht op haar buik of kont heeft zitten) En toen kroop het beest zo over haar rug omhoog. :jank: Yentie krijsen, ik krijsen terwijl ik Tim aan de telefoon had, dus die dacht dat de wereld verging, terwijl ik met mijn schoen dat beest eraf veegde. Arm beest trouwens ook, want die overleeft die steek ook niet.
Jaahaa, het was me het middagje wel. :smile:
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”