Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Damn, je zult zoiets aantreffen, als je onverwachts thuis komt.
Vrouw betrapt man op seks met hond.
AMSTERDAM - Een man is door zijn echtgenote betrapt op seks met hun hond. De vrouw kwam iets eerder dan nomaal thuis van haar werk en schrok zich een ongeluk.
De Britse man van middelbare leeftijd uit Banwell werd zonder pardon door zijn vrouw aangegeven bij de politie wegens dierenmishandeling.
De zaak is nog in onderzoek, maar als de man wordt veroordeeld kan hij een celstraf tegemoet zien.
Zo werd enkele maanden geleden nog een man tot drie jaar gevangenisstraf veroordeeld voor het verkrachten van een paard.
He gatver wat een zak, zielig zeg voor die hond.
Wat goed trouwens dat ze daar gevangenisstraf voor krijgen. Hebben ze dat in engeland toch beter voor elkaar dan hier in nederland.
Het zou je overkomen dat je dat aantreft als je thuis komt...
Ik denk dat ik ter plekke in elkaar zou storten van ongeloof en verdriet als mijn vriend dat zou doen.
Ik zou niet weten hoe ik daarmee verder kan leven.
Je kunt je zoiets toch gewoon absoluut niet voorstellen?
Wat denk je dat je zelf als vrouw voor soa's kunt krijgen via je man als hij het met dieren heeft gedaan.
De meeste soa's zijn van dieren afkomstig, dus ik denk dat ik mezelf meteen op al het mogelijke zou laten testen.