We waren even bij de moeder van mn vriend om iets op te halen. Dina en hun hond waren in de tuin en wij gingen even naar binnen. Mn vriend kon van waar hij stond de honden in de gaten houden. We hadden Dina eerst geroepen maar ze wil daar echt niet naar binnen omdat ze als de dood is dat wij dr dan achterlaten (we brengen haar daar wel eens als we lang weg moeten) Nou goed, dan blijf je in de tuin dachten we. Mn vriend heeft eerlijk waar, misschien 5 sec de andere kant uit gekeken en opeens was Dina weg. Eerst dacht ik nog dat ze ergens achter in de tuin was maar niks. OVeral geroepen en gedaan maar geen hondje.
Ze is al eens eerder weg gelopen en dan richting ons huis gegaan dus we dachten dat ze dat nu ook wel gedaan zou hebben. T rotte is dat ze daarvoor de rijksweg over moet en rond die tijd was het daar erg druk, gelukkig reden ze nu langzaam omdat er werkzaamheden zijn.
We zijn dus richting huis gelopen en aan die weg ligt een supermarkt. Wie zie ik daar op de parkeerplaats lopen? Juist! Mevroi. Enkele medewerkers kwamen ons vertellen dat ze de supermarkt binnen was gelopen en dat ze zo lief voor iedereen op de rug ging liggen :S Ze luisterde gelukkig goed dus ze kregen dr zo weer naar buiten alwaar wij dus kwamen aanlopen. De medewerkers vonden het wel grappig geloof ik.
Pffff wat moet je daar nou mee? Ze is dus echt zo panisch om daar achter gelaten te worden dat ze gewoon liever uitbreekt (want ze komt echt niet zomaar uit die tuin) dan binnen te komen.
Ook bij mn moeder heeft ze dit laatst gedaan: was ze over het tuinhek gesprongen en ons gaan zoeken, gelukkig was ze een woonerf opgelopen en kon mn moeder dr goed pakken. Ik had echter nooit verwacht dat ze zomaar zou weglopen terwijl wij gewoon in de buurt zijn.
Vraag me nu wel nog altijd af waarom ze de supermarkt inliep ipv naar huis te lopen?