andere foto's staan hier. http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... 02#3308302
Moderator: moderatorteam

bij deze weet ik het niet.. tunis had er niet zo veel zin in als de vorige keerkitty2 schreef:waar heb je dat snoepje verstopt?![]()
erg mooie serie weer

Super toch!thalina schreef:
@joy C: ja het begint nu echt! maar ik voel me nog steeds goed.. honden uitlaten gaat ook nog super.. dus tot nu toe nog geen klagen

heb met weeen nog gewoon de honden uitgelatenthalina schreef: honden uitlaten gaat ook nog super.. dus tot nu toe nog geen klagen
misschien komt het door dat ik in de winter zwanger ben... ik zag het wel aan mijn schoonzusje die was in de zomer zwanger (bevallen in september) en dat was ook zo een spons, die hield ook zoveel vocht vast.Selena schreef:heb met weeen nog gewoon de honden uitgelatenthalina schreef: honden uitlaten gaat ook nog super.. dus tot nu toe nog geen klagende laatste weken was ik niet meer zo snel, maar al waggelend kom je een eind
![]()
Ben wel jaloers op je, zo op het zicht hou je geen/weinig vocht vast......ik was vanaf week 30 net een spons en vanaf week 36 meer water als wat anders....na de bevalling was ik ook zo 12 kg lichter (3 van kind + placenta etc) en 9 van het vochtde andere 7 zitten er nog aan...da's reserve (gewoon vet dus..)

Dennis is 15 januari j.l. geborenthalina schreef:misschien komt het door dat ik in de winter zwanger ben... ik zag het wel aan mijn schoonzusje die was in de zomer zwanger (bevallen in september) en dat was ook zo een spons, die hield ook zoveel vocht vast.Selena schreef:heb met weeen nog gewoon de honden uitgelatenthalina schreef: honden uitlaten gaat ook nog super.. dus tot nu toe nog geen klagende laatste weken was ik niet meer zo snel, maar al waggelend kom je een eind
![]()
Ben wel jaloers op je, zo op het zicht hou je geen/weinig vocht vast......ik was vanaf week 30 net een spons en vanaf week 36 meer water als wat anders....na de bevalling was ik ook zo 12 kg lichter (3 van kind + placenta etc) en 9 van het vochtde andere 7 zitten er nog aan...da's reserve (gewoon vet dus..)
denk dat de temp ook wel wat meespeelt of niet??