Of is dit nou slecht voor de gehaltes in het lichaam van de hond; dat hij hoeveelheden vitaminen/mineralen teveel of te weinig kan krijgen?
Of kan 1 dagje in de week afwijken van het gewone brokvoer niet veel kwaad?
Groetjes!
Moderator: moderatorteam
Hier hetzelfde. Ze hebben geen van beiden een gevoelige maag ofzo, en naast de brokken krijgen ze regelmatig vers of van die diepvriesplakken, nooit problemen. Ik gooi rauwe afsnijsels van kip of rundvlees ook gewoon bij de brokken.blondie schreef:Ik ben daar ook niet zo moeilijk in hoor.. hier voornamelijk brokvoer.. maar ook vaak een dag versvlees of vers botvlees of rauwvlees..
is maar wat de hondenmaag gewend is geraakt..
die rodi moet je niet in de magnetron doen maar gewoon ontdooien en dan geven. meurt je huis niet en vermoord jij niet door de magnetron alle goede dingen in het vleeswheatylot schreef:Dus gekookte lam is niet nuttig?Maar dat vind hij zo lekker
En hoe zit het dan met pens van bijvoorbeeld het merk Rodi; zo'n schijf die je even in de magnetron gooit waarna je hele huis meurt: is dat wat jullie bedoelen met pens, of is dat meer een blikvoerachtig voer?
Ik ga trouwens binnenkort over op ander voer, dus daar moet hij maar eerst even aan wennen voordat ik ga beginnen met rauw.

rauw is lam weer heel nuttigwheatylot schreef:Dus gekookte lam is niet nuttig?Maar dat vind hij zo lekker
En hoe zit het dan met pens van bijvoorbeeld het merk Rodi; zo'n schijf die je even in de magnetron gooit waarna je hele huis meurt: is dat wat jullie bedoelen met pens, of is dat meer een blikvoerachtig voer?
Ik ga trouwens binnenkort over op ander voer, dus daar moet hij maar eerst even aan wennen voordat ik ga beginnen met rauw.

wheatylot schreef:Dus gekookte lam is niet nuttig?Maar dat vind hij zo lekker