Rami schreef:Ai, dat ziet er weer knap beroerd uit. Arme Odin...
Was het trouwens niet zo dat zijn allergie (ook) met katten te maken had? Of ben ik in de war met iemand anders?
ja, daar werd ook aangedacht, hij heeft een pollenallergie en toen de katten doodgingen ging het beter met hem, maar nu is het weer mis. We hebben al een jaar weer een kat dus dat kan het ook niet zijn. Nu gaat er weer van alles bloeien en groeien en hij heeft weer problemen. Vlooien zijn het niet, alle dieren hier krijgen preventief vlooienmiddeltjes en ik heb ze ook gecheckt. . Ach, waar is hij niet op onderzocht. Ik heb ook alle middeltjes die er op de markt zijn geprobeerd (htk middeltjes)(tenminste heel veel al). Heel veel goed bedoelde adviezen gehad ook, maar niks mocht baten. injecties gegeven, elke maand een jaar lang om hem immuun te maken voor pollen etc. helaas.
Het is nu weer in alle hevigheid terug. Vers voer kan niet, alles komt er weer uit, kan hij niet tegen. DA voeding, ook niet. Hij kan eigenlijk alleen maar tegen het voer wat hij nu krijgt en dat is Prins brokken.
Ik bel zo nog even met de dierenarts.