Martijn schreef:Via Addy.
Eerste optie zou mijn ex zijn of mijn ouders, maar als dat niet zou kunnen:
Lilo hoogstwaarschijnlijk via Addy, en Lilo zou het waarschijnlijk ook prima doen in zo'n groot roedel (nooit gedacht dat ik dat ooit over Lilo zou zeggen, maar Lilo doet het erg goed in grote groepen honden die ze goed kent), dus als ze daar noodgedwongen zou moeten blijven zou ze ook prima zitten.
Jack weet ik niet zo snel. Jack zou niet echt op z'n plek zitten bij Addy, teveel honden, en vooral teveel reuen. Zijn ouwe (geweldige) opvanggezin zou ik 100% vertrouwen als het gaat om zoeken van een nieuwe baas, maar dat is ook een heel groot roedel.
Plus, ik zou ze toch het liefst samen herplaatsen. Ik denk dat ik in de buurt bij leuke hondenbazen zou vragen, en ik denk dat ik ook hier op het forum een oproep zou plaatsen. Als ze samen bij een vaste forummer terecht zouden komen zou dat denk ik ook echt een pak van mijn hart zijn, *ook* vanwege de sociale controle van het forum. Geen idee of iemand hier mijn stel zou willen hebben, maar ik weet wel een flink aantal forummers waar ik ze aan toe zou durven vertrouwen.