Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vraagje crufts bezoekers

Moderator: moderatorteam

Nono
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retrievers
Aantal honden: 7
Contacteer:

vraagje crufts bezoekers

Ongelezen bericht door Nono »

Ja ik weet het, beetje kort dag. Maar wij zitten te denken om ons (lang) weekendje Engeland nu te combineren met een dagje Crufts. Heb alleen voor wat betreft de kaarten wat vragen.
Bestel je de kaarten vooraf via internet? Zo ja, waar?
(zag dat je via de crufts site ook kaarten kan bestellen)
Kan je met de toegangskaart alles zien wat er die dag te bekijken is?
Of moet je aparte kaarten hebben voor het kijken van obdience/heelwork enz. Wij willen er zaterdag heen, want dan is de Gundog groep.

Verdere tips zijn welkom :wink:
Annemieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Annemieke »

Je kan ook gewoon de kaarten aan de deur kopen, en als je eenmaal binnen bent kun je gewoon alles zien.
Veel plezier!
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Ik zag inderdaad dat je die op internet kan bestellen. Ben wel benieuwd, ze zullen toch wel een maximum aantal hebben? Dus met een beetje pech wil je ter plekke een kaartje kopen en zit het vol :N:

Ik geloof dat de obedience en heelwork ringen gewoon gratis zijn, maar er zijn wel een bepaald aantal zitplaatsen. Als die vol zijn heb je pech. Alleen voor de Best In Show moet je een speciaal kaartje hebben.
Jippie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chinese Naakthond, Peruaanse Naakthond Middenslag, Poedel Middenslag, Podenco.
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Jippie »

Ik heb ze gewoon daar gekocht, voor 1 dag. En de volgende dag weer binnen geweest....gratis. Ik had om een stempel gevraagd de eerste dag en heb die er niet afgewassen, zodat ik ook de dag van ons vertrek daar nog even rond kon neuzen voor het vliegtuig vertrok :wink: Dus stempel goed laten zitten, vorig jaar gebruikte ze gewoon voor elke dag dezelfde stempel, en zo niet, tjah dan merk je het vanzelf :mrgreen:
Afbeelding
labberdebab
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door labberdebab »

Je kunt de kaarten idd gewoon aan de kassa daaro kopen en de obedience ring moest je appart betalen. En daar werkte het idd vol is vol.

Maar bv de behendigheid is wel gewoon te bekijken idem voor velen andere demo's.
goud
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door goud »

Crufts is nooit vol. Als je per internet besteld moet je ze thuis uitprinten. Pond is laag, dus misschien de moeite waard? Scheelt in de rij staan.
Veel plezier.
Maggie
Maggie
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Branka »

labberdebab schreef:Je kunt de kaarten idd gewoon aan de kassa daaro kopen en de obedience ring moest je appart betalen. En daar werkte het idd vol is vol.

Maar bv de behendigheid is wel gewoon te bekijken idem voor velen andere demo's.
Dat is volkomen nieuw voor mij. Toen ik 2 jaar geleden op Crufts was kon je de hele dag overal heen zodra je binnen was. Alleen was het vol=vol. Uitzondering is de eindkeuring waar je inderdaad wel apart kaarten voor moet bestellen.
Afbeelding
goud
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door goud »

Branka schreef:
labberdebab schreef:Je kunt de kaarten idd gewoon aan de kassa daaro kopen en de obedience ring moest je appart betalen. En daar werkte het idd vol is vol.

Dat is volkomen nieuw voor mij. Toen ik 2 jaar geleden op Crufts was kon je de hele dag overal heen zodra je binnen was. Alleen was het vol=vol. Uitzondering is de eindkeuring waar je inderdaad wel apart kaarten voor moet bestellen.
Voor mij ook. Als er tribunes zijn zou het natuurlijk zomaar kunnen.
Maar ik kan het me ook niet herinneren.
Maggie
Maggie
Plaats reactie

Terug naar “Show”