Dansa schreef:linda1985 schreef:beste kan je 3/4 keer per dag eten geven brok of vers net wat je voorkeur heeft, eet ze het niet op, dan na ca 15 min het eten weer weg zetten. Ik zou het zeker niet heel de dag laten staan daar krijg je vaak slechte eters van. En voor een pup zou ik na ongeveer 9uur s'avonds geen water meer geven ivm met het zinderlijk maken.
Wat bedoelen jullie met "vers"? "mee-eten"met de pot maar dan voor de hond? groente/vlees?
ik dacht dat ik een hoop wist maar valt tegen....
Hier nog zo'n vers-voerder

Of althans bijna. Ik voer Kompleet Vers Vlees (een zgn 'kvv'). Daar zijn verschillende merken van: Rodi, Energique, Duck zijn voorbeelden. Ik voer Carnibest; dat vind ik er goed uitzien, en lusten de honden ook graag.
Dan is er nog de groep die zelf samenstelt en die dus (even grof uitgedrukt) kipnekken, pens, botten, spier- en orgaanvlees in de bak van de hond mikt. Rauw wel te verstaan. Er komt meer bij kijken dan "pleurt maar wat vers rauw vlees in de bak" dus als je dit ook maar half overweegt, lees je dan EERST goed in!
Mee-eten met de pot is, behoudens zo 's een enkelt keertje, doorgaans niet goed voor de hond.
Lees-ze!
Oh, onze honden hebben en hadden vanaf dat ze hier kwamen vers water ter beshikking; 's-nachts dus ook.
Suzanne