Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dagopvang - ervaringen - suggesties (Almere)

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

marryoline
geregistreerd lid

Dagopvang - ervaringen - suggesties (Almere)

Ongelezen bericht door marryoline »

Hoi! Even een korte toelichting:

Mijn hond Guusje is 2,5 en omdat ik studeer ben ik vaak thuis. Hij is af en toe alleen thuis, maar dat is best te doen.

Nu gaan mijn partner en ik uit elkaar... Ik ga ergens anders wonen en kan Guusje, jammer genoeg, niet meenemen :(: Als ik in de toekomst weer een eigen huisje heb dan kan hij gewoon weer bij me komen wonen, maar dat kan 6 maanden duren maar ook 2 jaar :S

Guusje moet dus bij mijn ex blijven (opzich geen probleem, we zijn goede vrienden en hij zorgt heel goed voor Guusje) maar mijn ex werkt fulltime.... Hij is 9,5 uur per dag weg! Nu zijn we aan het kijken of Guusje naar een dagopvang kan. In Almere heb je er eentje (Groene kadeweg).

Ik ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft en weet hoe dit in zijn werk gaat.....

Alle suggesties, ervaringen en ideeën zijn welkom!
elbertkeizer
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door elbertkeizer »

Dat zijn vaak dure grapjes hier in de buurt betaal je zo 10 euro per dag. Hebben jullie geen familie of vrienden waar de hond kan verblijven? En als laatste redmiddel zou je eraan moeten denken om de hond te herplaatsen bij mensen die er wel veel tijd voor hebben.
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »