Wat gaat de tijd toch snel... Zo werd ze geboren, zo kwam ze naar ons en hup, zo haalt ze haar eerste diploma's en wordt ze loops...
Ze mag nu dus even niet in de bank én geen kusjes geven.
Alle informatie en tips zijn welkom!!!!
Moderator: moderatorteam
bulletjebe schreef:Waarom mag ze geen kusjes meer geven, ze likt anders toch ook aan haar doos?

Snap dat ook niet hoor. Die hond wast zich toch normaal ook op die plekken.malinois schreef:bulletjebe schreef:Waarom mag ze geen kusjes meer geven, ze likt anders toch ook aan haar doos?

Nog een volwassen grietMoos schreef:Ah, Vera is ook geloof toch echt wel loops sinds vandaag; vond vanochtend druppeltjes bloed op mijn dekbed (die Saar op probeerde te likken, maar dat lukt natuurlijk niet he van de stof af).
Ik heb een kleed op de hondenplek op de bank, heb ik altijd, dus daar kan ze lekker gewoon ook opEn wat betreft de kusjes geven; dat doet Vera eigenlijk nooit, maar ik zie niet in wat er nu 'vies' aan zou zijn vergeleken met anders
Ja nou ik geloof het wel haha, ze is al een dag of 2 aan het oetelen met wat afscheiding, maar vanochtend vond ik voor het eerst toch echt bloed. Nu echter is er niks meer te zien.Gollum schreef:Nog een volwassen grietMoos schreef:Ah, Vera is ook geloof toch echt wel loops sinds vandaag; vond vanochtend druppeltjes bloed op mijn dekbed (die Saar op probeerde te likken, maar dat lukt natuurlijk niet he van de stof af).
Ik heb een kleed op de hondenplek op de bank, heb ik altijd, dus daar kan ze lekker gewoon ook opEn wat betreft de kusjes geven; dat doet Vera eigenlijk nooit, maar ik zie niet in wat er nu 'vies' aan zou zijn vergeleken met anders

honden houden zich niet aan boekjes... Xena is pas veel later dekrijp.. zo tussen de 13e en 17e dag....SannePP schreef:
Wat ik wil weten:
Volgens de boeken is ze rond de 9e tot de 12e dag het vruchtbaarst. Ik neem aan dat ze nu ook al gewoon vruchtbaar is? Tot wanneer duurt dat?

Dat verschilt soms iets.SannePP schreef:haha oke, boeken liggen weer in de kast. Cena doet al een week haar staartje omhoog als Paul haar over haar rug/ billen aait!:N: Maar de reutjes vindt ze nu nog stom.
We hebben een lange lijn, daar kan ze nu aan uitgelaten worden, zodat ze wel de kans krijgt om haar energie kwijt te kunnen. Gelukkig wandelen wij toch al op onmogelijke tijden en komen we zelden heel veel honden tegen.
Is het na die drie weken weer volledig veilig? Of verschilt dat ook per hond?

What's in a name.....Moos schreef:Nee hoor, dat heet een vulva. Als we toch over correcte termen gaan vallenLanghaar schreef:Een mutsjeeen doos
![]()
dat heet gewoon een vagina, ook bij een hond.
Ik ben een beetje allergisch voor zulke woorden.
Tik van mij.![]()

Hahahaha, ja, jij begint erover dat je graag de correcte naam hebtLanghaar schreef:What's in a name.....Moos schreef:Nee hoor, dat heet een vulva. Als we toch over correcte termen gaan vallenLanghaar schreef:Een mutsjeeen doos
![]()
dat heet gewoon een vagina, ook bij een hond.
Ik ben een beetje allergisch voor zulke woorden.
Tik van mij.![]()
alles beter dan mutsje of doosje.

Nee, haha, Moos had ook gewoon een piemelLanghaar schreef:![]()
daarom hebben wij een reu, die heeft gewoon een penis.
Of hebben jullie daar ook andere woorden voor?
Heb jaren bij een dierenarts gewerkt, ja wij zeiden vagina......en daar viel het op dat een heleboel mensen het woord vagina niet durven zeggen.
Mijn hond bloedt..........waar dan mevrouw?.........nou van achteren........waar van achteren?............nou uit haar euh..euh dingetje......?????? het dingetje wat bovenaan zit of onderaan? de anus of de vulva( vooruit dan maar)?...........euh..euh....uit haar vulvaaaaatje.
En dat dan heeeeel zachtjes zeggen.