Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hij wordt nog ondeugend op zijn ouwe dag

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Hij wordt nog ondeugend op zijn ouwe dag

Ongelezen bericht door marian* »

Max dus.
Vanmorgen liet ik ze los op de uitlaatstrook hier en met mijn blijkbaar nog niet geheel wakkere kop zag ik Max ineens midden op het ijs van de sloot staan.....er lag een stukje brood blijkbaar.Had ik niet gezien want dan had ik hem niet los gelaten.
Ik hou er niet van als ie zo ver het ijs op gaat in zijn eentje.
Thuis gekomen de vogeltjes gevoerd.Het huisje staat precies achter een stuk gaas waar de honden niet onderdoor kunnen dus veilig.
Tot vanochtend.....want toen zag ik meneer ineens achter het gaas al het brood weg snaaien.
Hij wordt nog eens echt ondeugend op zijn ouwe dag :smile:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Haha, ik heb ook zo'n oude Max die stout is! Vorige week dacht hij zelfs een duikvlucht te kunnen maken naar een lekker hapje wat m'n man (die overigens met hem op de grond zat :wink: ) in de richting van zijn mond aan het bewegen was. Dat had hij toen hij jonger was, echt niet gewaagd. De brutaliteit van die ouwetjes :mrgreen:
marian*
Erelid
Contacteer:

Gos schreef:Haha, ik heb ook zo'n oude Max die stout is! Vorige week dacht hij zelfs een duikvlucht te kunnen maken naar een lekker hapje wat m'n man (die overigens met hem op de grond zat :wink: ) in de richting van zijn mond aan het bewegen was. Dat had hij toen hij jonger was, echt niet gewaagd. De brutaliteit van die ouwetjes :mrgreen:
Hoe ouder hoe gekker :smile:
Afbeelding
chaos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door chaos »

Hier nog 1 die op zijn 9e levensjaar heeft besloten dat alle regels niet meer voor kunnen gelden aanzien hij al 9 is... luisteren gaat in een geheel eigen tempo of niet :jank:
Hij eet echt allerlei soorten stront als we aan het wandelen zijn, deed hij vroeger nooit, is er ook echt naar op zoek.
Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

chaos schreef:Hier nog 1 die op zijn 9e levensjaar heeft besloten dat alle regels niet meer voor kunnen gelden aanzien hij al 9 is... luisteren gaat in een geheel eigen tempo of niet :jank:
Hier ook, maar ik weet vrij zeker dat dat ook echt aan een gehoorverlies ligt. Hij hoort blijkbaar vaak wel m'n auto aankomen, maar gaat dan bij de achterdeur zitten terwijl ik door de voordeur binnen kom. Dan sta ik achter hem en roep z'n naam, maar hij blijft verwachtingsvol naar de achterdeur kijken.... hij hoort echt niet meer waar het geluid vandaan komt.
marian*
Erelid
Contacteer:

Gos schreef:maar ik weet vrij zeker dat dat ook echt aan een gehoorverlies ligt.
Hier ook alhoewel ik hem ook weleens verdenk van Oostindische stokdoofheid :wink:
En soms is het gewoon eng.
Gisteren was ik in het park hier met ze en daar komt dagelijks een oude mevrouw de eenden voeren.Daarvoor haalt ze bij diverse winkels oud brood op dus dat is veel,heel veel.
Dat brood gooit ze nu op het ijs zag ik gisteren want voor ik het wist stond hij op een paar meter van het eendenwak af brood te vreten :N:
Ik zag in gedachten al een hondenkop vanonder het ijs naar me kijken, dus zodra hij weer bij me was heb ik hem aangelijnd en ben weg gegaan.Ik vond het doodeng;hij hoefde maar even uit te glijden om in dat wak te belanden.Ik kon roepen wat ik wilde maar dat stomme brood was belangrijker of hij hoorde me echt niet.
Vandaag en morgen dus géén park maar een ander-minder gevaarlijk-rondje.
Afbeelding
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

Hier vind een "bejaarde" hond dat je ineens alle kartonnen dozen die er op de grond staan, moet verscheuren :denken:
maakt niet uit of ze gevuld( met kerstboomlichtjes) of leeg zijn, de doos wordt onder de salontafel gesleurd en kapot gemaakt :eek:
ook moet het onderste speelgoed uit de speelgoed ton gehaald worden, en als dat gelukt is laat je het gewoon liggen,
Andra staat erbij te kijken en snapt er ook niks van :19:
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
lauraV
Zeer actief

Ongelezen bericht door lauraV »

hahahahahaha die max
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Ze worden kinds :mrgreen: :wink:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Jaap* schreef:Ze worden kinds :mrgreen: :wink:
nee ze doen alsof ze kinds worden en wij trappen erin :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”