DRUNEN - Twee huskey-honden hebben maandagavond een slagveld aangericht in dierenparkje Achter de Bogen in Drunen. De honden vergrepen zich aan drie eenden, een koppel streepganzen, een konijn en enkele kippen.
De eigenaar van het parkje ontdekte de ravage tijdens een controle-rondje. Het lukte hem met enige hulp de huskeys te vangen. De honden zijn vermoedelijk ontsnapt uit een woning in de buurt.
De eigenaar is bang dat de honden zullen terugkeren. Het is voor hem onmogelijk om het parkje 24 uur per dag te bewaken.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ontsnapte honden richten slagveld aan
Moderator: moderatorteam
- Hayley84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Jammer dat de eigenaar bang is dat de honden terug zullen keren aangezien ze nog niet eens weten hoe dit heeft kunnen gebeuren. Deze uitspraak geeft nl soort van aan dat hij vindt dat er definitieve maatregelen getroffen moeten worden. Wel sneu voor de mensen van het park maar ik denk een even grote schrik voor de eigenaren van de poolhonden. Ik ga er vanuit dat dit een ongeluk is en dat de honden ontsnapt zijn uit een tuin of ren. Dan lijken mij maatregelen geen enkel probleem
Ik ben al lang blij dat het hier zo goed gaat met het dierenparkje. Er lopen hier een heleboel honden los die ook jagen. Op nog geen 1000 meter zit een kinderboerderij vol kippen en eenden. Gelukkig is er nog nooit iets gebeurd tot nu toe en het hek is ook vrij hoog.

Ik ben al lang blij dat het hier zo goed gaat met het dierenparkje. Er lopen hier een heleboel honden los die ook jagen. Op nog geen 1000 meter zit een kinderboerderij vol kippen en eenden. Gelukkig is er nog nooit iets gebeurd tot nu toe en het hek is ook vrij hoog.

- Chione
- Zeer actief
Misschien weet hij het wel. Kranten laten nogal eens wat weg.MARC_S schreef:Jammer dat de eigenaar bang is dat de honden terug zullen keren aangezien ze nog niet eens weten hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Anyway, wel een trieste gebeurtenis. Hopen maar dat de eigenaren er alles aan zullen doen om trachten te voorkomen dat de honden nog eens alleen op pad gaan.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~