Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Apporteerblok reinigen?
Moderator: moderatorteam
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Apporteerblok reinigen?
Jaren geleden heb ik een apporteerblok gekocht voor mijn bouvier. Nadat zij overleden is, heb ik het apporteerblok op zolder gelegd en nu wil ik het weer gaan gebruiken voor mijn huidige hond. Mijn gevoel zegt dat ik het blok beter eerst kan reinigen/ontsmetten. Ik weet alleen niet hoe ik dat het beste kan doen. Tips?
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Re: Apporteerblok reinigen?
hoezo? was je hond ziek dan?Shima schreef:Jaren geleden heb ik een apporteerblok gekocht voor mijn bouvier. Nadat zij overleden is, heb ik het apporteerblok op zolder gelegd en nu wil ik het weer gaan gebruiken voor mijn huidige hond. Mijn gevoel zegt dat ik het blok beter eerst kan reinigen/ontsmetten. Ik weet alleen niet hoe ik dat het beste kan doen. Tips?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Shima
- Zeer actief
- Contacteer:
Alle drie mijn bouviers (van verschillende nesten) waren ziek.
Volgens de fokkers niet erfelijk, volgens de dierenarts niet besmettelijk....
Maar dit blok is nog zo goed, dus ik dacht eerst kijken of jullie tips hebben. Mijn man stelde voor hem uit te koken, maar zal het hout dan niet gaan scheuren als het droogt?:denken:
Hoe doen anderen dat, nooit schoonmaken? Voor iedere hond een nieuw, eigen blok kopen?

Maar dit blok is nog zo goed, dus ik dacht eerst kijken of jullie tips hebben. Mijn man stelde voor hem uit te koken, maar zal het hout dan niet gaan scheuren als het droogt?:denken:
Hoe doen anderen dat, nooit schoonmaken? Voor iedere hond een nieuw, eigen blok kopen?

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
ik heb wel een eigen blok in de auto maar gebruik die alleen als we gaan uittrainen en er geen blokken zijn.
Wij hebben op de club een krat vol blokken en gebruiken allemaal dus dezelfde blokken...
Ik maak ze dus ook nooit schoon.
Wij hebben op de club een krat vol blokken en gebruiken allemaal dus dezelfde blokken...
Ik maak ze dus ook nooit schoon.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Shima
- Zeer actief
- Contacteer: