Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heb nou alleen ik van die gekke honden? Die beesten staan wel een keer of 6 per dag op MIJN voeten.. En ik nooit op die van hun
Erg lekker met een verse tatoo.
Doen die van jullie dat ook?
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
de mijne echt bijna nooit, heel soms als hij aan het stuiteren is voordat hij eten krijgt.
ik heb wel eens op zijn voeten gestaan maar hij liep dan ook enorm irritant voor mijn voeten steeds. dat heeft ie nu wel afgeleerd, hij gaat nu netjes opzij. alleen bij de schoonfamilie loopt ie nu nog gigantisch voor de voeten, die struikelen steeds bijna over het beest. heb gezegd dat ze maar gewoon rechtdoor moeten lopen, dan gaat het wel over
Jawel hoor, Jaymz staat dagelijks op mijn tenen.
En gisteren dacht hij ook op mijn schoot te kunnen springen. Ook al weegt hij slechts 70 kilo, echt aangenaam voelde dat niet. Dat hij dagelijks op mijn tenen staat ben ik wel gewend, dat voel ik inmiddels niet meer.
ik merkte er er eerst niks van, maar ik was laatst aan men teen geopereert toen had ik wel door dat hij dat wel een dee wel vaak zelfs, en DAT DEE ZEEEEEER!!!!!
deze is van de hond:
-------------------------------------------------------
als hij eraan komt niet op de grond gaan liggen want........hij knabbeld aan je oor!
Komt me erg bekend voor; het is me nooit opgevallen hoe vaak darko op mijn voet gaat staan, totdat er een paard op was gaan staan, en ik het dus erg goed voelde als meneer er op ging staan, of erger; sprong (met spelen)
Onze Saartje doet dit geregeld sinds ze niet meer goed kan bepalen waar ze haar pootjes neerzet. En dat voelt niet fijn
Maar ach, ik heb gelukkig een heel erg lichtgewicht rottweiler (zo'n 32 kg), dus dat scheelt
Groetjes,
Marjan
Hier doen ze het alledrie regelmatig, het zijn gewoon lomperikken
Ook is het hier de gewoonte om je tenen als springplank te gebruiken :N: Erg pijnlijk zo met die nagels als je geen schoenen aan hebt.....
Cena is sowieso een voeten-hond: ze ligt, zit, hangt, parkeert of staat het liefst boven op mijn voeten! Mijn teen is momenteel heel erg ontstoken en nu voel ik pas hoe vaak ze dat doet! :N:
Maar gelukkig weegt Cena geen 70 kg, he Muk! :N:
Jamey huppelt er rustig overheen, maar dat voel je toch niet Als ik loop blijft ze keurig aan de kant lopen, aangezien ik net als Nanna gewoon doorloop als een hond bedenkt voor mn voeten te gaan lopen... Had zij zo door en Yore had het ook erg vlot door...
Als Bayko voor een kroelsessie naast je komt staan kruipt ie nog net niet in je. Hij staat dan regelmatig op de tenen van m'n vriend, die daar altijd heel erg blij mee is Bij mij gebeurt dat wonderbaarlijk genoeg bijna nooit. Ik sta helaas wel vaker op een hondenpoot
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody In liefdevolle herinnering: Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017