Attackje

Fien

Rein

Yanthe

Dropje

Bowie

Crunch

En de kabouter

Even kroelen

Spelen

Wie ben jij?

Nou hoor, ik wilde alleen even je stok jatten

De verkenners komen terug (Huette en Crunch)

Kleine en grote Beauceron

Het Hovawart team

Moderator: moderatorteam

Hey maar Inge, da's geen Dropjestronie maar die van YantheInge O schreef:bij deze (waarbij jij 'fien' had gezet) dacht ik nog 'goh, hier lijkt fien toch echt wel weer héél erg op crunch......tot ik aan de halsband zag dat het crunch wás![]()
.
verder weer prach-ti-ge foto's, linda - foto's kijken na een wandeling met jou is nog bijna leuker dan de wandeling zelf![]()
.
deze vond ik ook heerlijk, wat een tronie van dropje (maar ook bram en bowie)
een heerlijke hondenbende was het!
Ik sluit me er helemaal bij aan, de foto's maakt de honden nóg mooier dan in het echie haast !Inge O schreef:
verder weer prach-ti-ge foto's, linda - foto's kijken na een wandeling met jou is nog bijna leuker dan de wandeling zelf![]()
.
deze vond ik ook heerlijk, wat een tronie van dropje (maar ook bram en bowie)
een heerlijke hondenbende was het!

Inge tochInge O schreef:bij deze (waarbij jij 'fien' had gezet) dacht ik nog 'goh, hier lijkt fien toch echt wel weer héél erg op crunch......tot ik aan de halsband zag dat het crunch wás![]()
.
Ik opteer voor Fien. Fiens neus is veel donkerder en ze heeft kleinere, hoger aangezette oren dan Crunch. Het is mij echter niet opgevallen dat Fien ook een halsband droeg.Inge O schreef:ik zie die halsband precies wél, die neus klopt dan weer niet met crunch maar de kop zelf wel..........Tamara. schreef:Inge tochInge O schreef:bij deze (waarbij jij 'fien' had gezet) dacht ik nog 'goh, hier lijkt fien toch echt wel weer héél erg op crunch......tot ik aan de halsband zag dat het crunch wás![]()
.
![]()
Die eerste foto is écht Fien hoor, haha, kijk maar naar de neus
Ik dacht dus ook bij deze foto in eerste instantie dat het Crunch was :N:
![]()
En op de tweede foto is het Yanthe ipv Dropje
*Edit* Oh my god, ik word ook seniel, het is wel
Crunch![]()
![]()
Wat érg
*Edit 2* Ik denk toch echt dat het Fien is hoor, ik zie namelijk geen halsband op het stuk waar het haar in een scheiding zit, en die neus is van Fien
*edit 3* Heb de foto even vergroot en het is echt Fien met haar rode riem omik weet het ook niet meer :N:
!
Zoek stok! schreef:![]()
Nou, ik heb een tijdje naar deze zitten staren maar je zou haast zeggen dat Yanthe hier ook een zusje isInge O schreef:aaaahhhh, je hebt helemaal gelijk![]()
! waarmee alweer bewezen is dat boosjes korthaarwartjes zijn en wartjes langhaarboosjes :smile !

Bas Rouge schreef: Ik opteer voor Fien. Fiens neus is veel donkerder en ze heeft kleinere, hoger aangezette oren dan Crunch. Het is mij echter niet opgevallen dat Fien ook een halsband droeg.
Ja, daar ga je mooi onderuit met je bericht dat ze officieel indentieke tweeling-af zijnTamara. schreef:Bas Rouge schreef: Ik opteer voor Fien. Fiens neus is veel donkerder en ze heeft kleinere, hoger aangezette oren dan Crunch. Het is mij echter niet opgevallen dat Fien ook een halsband droeg.
Aan die oren dacht ik het dus ook te zien maar twijfelde omdat ze nat waren.
Toen we weggingen had Fien een rode jachtlijn omEn op de foto die ik vergroot had zag ik dus die rode riem zitten.
Wat erg eigenlijk om een foto te vergroten om te zien of het jouw hond is
LongFields schreef:Ik ben toch wel erg gek op de Beauceron moet ik zeggen, vooral die kleine Huette heeft mijn hart gestolen.