Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Puberstreken

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Puberstreken

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Af en toe lijkt Ben nog steeds een puber. Hij is alweer 3 jaar officieel puber-af, maar volgens mij heeft Ben dat niet meegekregen :mrgreen:

Gisterenavond was hij 1 uurtje alleen, nadat hij al de hele dag op stap was geweest. Ongeveer een uurtje of 4 gewandeld in de bossen. Dus In die tijd dat wij weg waren heeft hij geprobeerd de kerstkransjes uit de boom te halen, die we speciaal alleen rond de top hadden gehangen, resultaat: 4 kerstballen kapot en een stuk of 10 kerstballen eruit gevallen. Vervolgens heeft hij van de eettafel een heel klein mandje, waar een snoepje in zat, vakkundig, zonder dat het mandje is gevallen, opgegeten. Ergens vind ik het best knap hoe hij het voor mekaar krijgt. En hij heeft in de keuken een doosje waar dropjes in zaten kapotgemaakt.

Af en toe......grrr :devil: :mrgreen:
leonie26
Actief

Ongelezen bericht door leonie26 »

Klinkt erg bekend! Die van ons mag het excuus puber nog wel gebruiken (net 1 jaar), maar wat kunnen ze a en toe streken uithalen. Daarom bij ons kunststof ballen (best mooi en het voorkomt gevaarlijke scherven). Tegenwoordig halen we ook de glazen van de eettafel, want die heeft hij er ook al een keer van af getrokken..gelukkig waren we thuis en konden we het direct opruimen.

Groetjes Léonie
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

hahaa ik heb nooit pubers gehad.. maar sinds Bluf er is krab ik me ook wel eens achter de oren.. zijn mijn sokken inene allemaal in de woonkamer beland.. is er een schoen aangekloven.. grrrrr...
maar goed.. soms laten ze je verbaasd staan idd...en kun je er wel om lachen die streken die ze uithalen!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”