Ikki (opvanger) 5 jaar en Bumper 1 jaar.

Ikki(opvanger) en Neska (opvanger van +/- 5 jaar).

En dan hebben we nog Iris (opvanger van 6 maanden)

Moderator: moderatorteam

Ik zie de foto in je onderschrift, ik herken er wel wat in.....lutje095 schreef:Ze zeggen een Mix Collie, maar ik ik heb gezocht en gezocht en vind er ook iets in terug van een Groenlandse hond.Ineke schreef:Wat is die Ikki voor 'n hond? Welk ras bedoel ik.
Het is een verschrikkelijk lieve en rustige hond.
Ja daarom, het lijkt wel een IJslanderkruising! Dat koppie viel me gelijk op.lutje095 schreef:Ik zie de foto in je onderschrift, ik herken er wel wat in.....lutje095 schreef:Ze zeggen een Mix Collie, maar ik ik heb gezocht en gezocht en vind er ook iets in terug van een Groenlandse hond.Ineke schreef:Wat is die Ikki voor 'n hond? Welk ras bedoel ik.
Ja hoor, ik zal eens kijken.Ineke schreef:Ja daarom, het lijkt wel een IJslanderkruising! Dat koppie viel me gelijk op.lutje095 schreef:Ik zie de foto in je onderschrift, ik herken er wel wat in.....lutje095 schreef:Ze zeggen een Mix Collie, maar ik ik heb gezocht en gezocht en vind er ook iets in terug van een Groenlandse hond.Ineke schreef:Wat is die Ikki voor 'n hond? Welk ras bedoel ik.
Dacht dat het een IJsco x Golden was ofzo... Heb je nog meer foto's?
Ja, eigenlijk wel he?freskin schreef:Wauw! Wat een prachtige honden!! Taiga vind ik ook erg apart.
Wat goed dat jullie deze honden opvangen.