Gisteren ben ik weer bij de pups wezen kijken. Ze zijn ontzettend gegroeid in 2 weken tijd. En ze zijn nu ook ontzettend leuk

Wordt het deze pup?

Of toch deze?

Spelen met een pupje van 6 maanden (van de fokker)

En met een pupje van 10 weken (ook een Tibetaan, van een vriendin van me die mee was)

De Sable pup was erg lui, die wou dus liever slapend op de foto ::)
Dit zijn alleen de foto's van de reutjes, waarvan we er dus ééntje moeten gaan kiezen. Gaat heel moeilijk worden. Het zwart-witte reutje is een beetje een haantje de voorste tot nu toe. Ligt af en toe alleen te slapen en niet bij zijn broertjes en zusjes, gaat ook graag alleen op stap. Gisteren heb ik hem 5 minuten gefilmd, broertjes en zusjes lagen te slapen, hij was buiten de puppyren vanalles aan het uitvreten

Een lekker eigenwijs en ondeugend ding. Het sable reutje is ook erg leuk. Komt iets vaker naar je toe en wil ook wel op schoot liggen. Het zwart-witte reutje is op de wereld gezet om kattekwaad uit te halen, lijkt het wel

Ik heb dus al lichtelijk een voorkeur, maar eerst maar eens kijken of het karakter zo blijft en hoe ze zich verder ontwikkelen. Volgend weekend gaan we een weekendje naar een landalpark in Limburg. Op vrijdag gaan we kijken en maandag hopen we de keuze te kunnen maken. We willen graag gekozen hebben voordat de chipper komt, zodat de door ons bedachte stamboomnaam aan ons pupje wordt gekoppeld

Jurry kon niet mee, die heeft op basis van het filmpje van gisteren en de filmpjes van de fokker en mijn verhalen dezelfde voorkeur als mij. Ach ja, vrijdag zien we ze weer