Krijg nou wat, op dit water kun je staan!
Maar die takken zitten wel verdomd goed vast......
En nog wat gewone fotootjes van vandaag..
Moderator: moderatorteam
Irisz schreef:Haha nee hoor....ik gok zo'n 6 a 7 cm..doggy schreef:Leuke foto's![]()
Hopelijk was het water niet te diep
Anders had ik haar ook zeker niet op het ijs gelaten hoor..
En nu hebben we het ook maar niet te lang gedaan, want dat glibberen en glijden kan nooit goed zijn voor de heupen e.d.
En wat dacht je van de kruisbanden? :N:Irisz schreef:Haha nee hoor....ik gok zo'n 6 a 7 cm..doggy schreef:Leuke foto's![]()
Hopelijk was het water niet te diep
Anders had ik haar ook zeker niet op het ijs gelaten hoor..
En nu hebben we het ook maar niet te lang gedaan, want dat glibberen en glijden kan nooit goed zijn voor de heupen e.d.
Na twee gescheurde kruisbanden hier vind ik dat soort dingen dus echt dóódeng!Irisz schreef:Ja precies. Al met al...moet je dat dus niet te vaak doen.Scooby schreef: En wat dacht je van de kruisbanden? :N:
Maar dit was de eerste keer dat Luna zo'n interessante laag ijs zag...dus dat moest ze even van dichtbij bekijken...
Ja dat begrijp ik. Misschien dat ik er ook anders tegenaan zou kijken als ik zoiets zou hebben meegemaakt hoor.Scooby schreef: Na twee gescheurde kruisbanden hier vind ik dat soort dingen dus echt dóódeng!

Ik begrijp jullie ook zeker hoor. Zoals ik al zei zou ik misschien ook anders hierover hebben gedacht als ik dit soort nare ervaringen met honden op het ijs had meegemaakt.Hanneke2 schreef:Prachtige foto's, maar ik vind dat je een hond nooit, echt NOOIT op ijs moet laten lopen. Ik wil het liefst dat mijn honden ijs een beetje eng vinden en er met een boogje omheen lopen. Ik heb een beetje teveel gruwelverhalen gehoord en gelezen over honden en ijs.
Ownee das inderdaad niet erg handig.Irisz schreef:Is zeker een mooie plek om te wandelen!samantha! schreef:Wat een heerlijke foto's!
Lijkt me een mooie plek om te wandelen!
Toen wij er waren liepen er alleen erg veel paarden over de zandvlaktes die daar rondjes gingen galopperen..
Ik weet niet of dat vaker zo is...maar erg handig was het niet..
Ik begrijp je wel, maar het gaat erom dat je hond nu weet dat je dus -voorzichtig- op dat gekke spul kan lopen. Punt is dat een hond dus geen notie heeft van dikte van het ijs. Vorig jaar is hier een hondje ternauwernood gered door de (ontzaglijk snel aanwezigeIrisz schreef:Ik begrijp jullie ook zeker hoor. Zoals ik al zei zou ik misschien ook anders hierover hebben gedacht als ik dit soort nare ervaringen met honden op het ijs had meegemaakt.Hanneke2 schreef:Prachtige foto's, maar ik vind dat je een hond nooit, echt NOOIT op ijs moet laten lopen. Ik wil het liefst dat mijn honden ijs een beetje eng vinden en er met een boogje omheen lopen. Ik heb een beetje teveel gruwelverhalen gehoord en gelezen over honden en ijs.
Ik heb er in ieder geval erg goed op gelet en Luna was ontzettend voorzichtig.
Dit was voor Luna eenmalig leuk...en het is zeker niet de bedoeling dat dit een wekelijks uitje op het ijs wordt.