Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oppas gezocht voor Franse Bulldog (Breda)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

coopertie
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Franse Bulldog

Oppas gezocht voor Franse Bulldog (Breda)

Ongelezen bericht door coopertie »

Ik had, tot een paar weken geleden, de luxe om vanuit huis te werken. Helaas ben ik door omstandigheden op zoek naar een nieuwe baan waarbij ik circa 3 fulltime dagen niet thuis ben. Omdat mijn hond, Cooper van 1,5 jaar, gewend is aan altijd iemand om hem heen zoek ik een oppas (graag dagopvang!).

Hij gaan nu 1x in de week met een uitlaatservice mee maar dat vind ik niet ideaal, zeker omdat hij dan toch nog veel alleen is. Dit blijf ik wel 1 dag in de week doen zodat hij er aan gewend is, maar voor de andere 2 dagen zoek ik iemand in Breda waar hij welkom is. Bij voorkeur iemand met een hond of iemand die er graag lekker met de hond op uittrekt.

Cooper is een actieve hond. Hij wandelt graag, zwemt en is gek op achter balletjes aanrennen. In huis is hij rustig. Hij is gewend aan konijnen en tegen katten is hij ook erg vriendelijk. Hij is geen bench gewend en sloopt niets (nooit gedaan gelukkig!). Loslopen is geen probleem (uiteraard wel op veilige plekken). Hij kan goed overweg met andere honden, heeft nooit problemen gehad tot nu toe. Hij wil gewoon graag spelen en ziet nergens kwaad in.

Ik heb nog geen zicht op een nieuwe baan maar zou toch al graag een beetje zekerheid hebben als het gaat om zijn opvang! Ik wil het beste voor mijn hond.

Wie o wie zou graag 2 dagen in de week op Cooper willen passen? Eventueel kunnen we afspreken op elkaars honden te passen of ik betaal een redelijke vergoeding voor de opvang.

Hopelijk kan iemand mij helpen!!

Groeten Ester en Cooper
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik kan je verder niet helpen, maar ik vind de foto van je onderschrift prachtig!
coopertie
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Franse Bulldog

Ongelezen bericht door coopertie »

Neeltje schreef:Ik kan je verder niet helpen, maar ik vind de foto van je onderschrift prachtig!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”