Moderator: moderatorteam
Dank je wel, ik heb er iig veel zin in, nu de honden nogTeamWork schreef:nee natuurlijk is dat niet raar, als jullie er zin in hebben GO!!![]()
Mijn oudste hond die ik in de Basiscursus kreeg was een 10 jarige Duitse Staande Korthaar reu die altijd lekker had mogen jagen bij zn vorige baasjes....(is goedgekomen!)
Succes met die spruitjes.....
Ik ben gestopt omdat Tank er op een gegeven moment echt geen lol meer in had, hij ging als een zoutzak zitten en was niet meer de pushen dus toen heb ik een pauze ingelastranetje schreef:Rana is bijna 9 jaar.
Ik ben nooit gestopt met trainen. Ze vindt het leuk.
Binnenkort beginnen we weer aan een nieuwe vorm van trainen![]()
En hond kan je altijd weer iets leuks aanbieden toch?
Zo lang er leven in zit kan je er wat mee doen![]()
Veel plezier!!
Tank was met de EG beste van onze groep geworden en 3de van alle beste honden uit alle groepen, toen ging ik naar de VEG door en na een paar lessen kakte hij gewoon in, omdat hij er gewoon echt geen lol in had vond ik het tijd om (tijdelijk) te stoppenElmar schreef:Nee hoor, helemaal niet raar.
Mijn vorige corgi was 10 jaar toen ik de C-cursus na 5 jaar nog een keer voor de lol herhaalde. en ze had er plezier in!
We gaan een training doen die een combinatie is van wat rally-o, wat behendigheidsaspecten heeft en wat "hersenwerk"en waar ik de G&G ook nog voor kan gebruiken.Jaap* schreef:Leukranetje schreef:Binnenkort beginnen we weer aan een nieuwe vorm van trainen![]()
Wat gaan jullie doen dan?
Als er geen lol te behalen valt is het alleen maar verstandig om te pauzerenBrigitte schreef: Ik ben gestopt omdat Tank er op een gegeven moment echt geen lol meer in had, hij ging als een zoutzak zitten en was niet meer de pushen dus toen heb ik een pauze ingelast
Nou, ik ben ontzettend benieuwdranetje schreef:We gaan een training doen die een combinatie is van wat rally-o, wat behendigheidsaspecten heeft en wat "hersenwerk"en waar ik de G&G ook nog voor kan gebruiken.Jaap* schreef:Leukranetje schreef:Binnenkort beginnen we weer aan een nieuwe vorm van trainen![]()
Het geheel heet simpel Sport Gehoorzaamheid![]()
Hoe het precies zal gaan weet ik nog niet.
Het is voor mij ook nieuw bij een voor mij nieuwe school![]()
Gisteravond wel een voorproefje gehad van Rally-O
Ik heb er dikke pret mee gehad en Rana was net een puberdie had de lol van haar leven
![]()
Grappig om te zien dat ondanks de variaties die ik steeds probeer aan te brengen, de G&G 3 toch tot een soort vast patroon heeft geleid waardoor honden helemaal verward raken als er dan een andere volgorde in opdrachten komt.
Rana en ik maakten allebei behoorlijk wat vergissingen, maar de lol was er niet minder om bij allebei![]()
Jaap* schreef:Nou, ik ben ontzettend benieuwdranetje schreef:We gaan een training doen die een combinatie is van wat rally-o, wat behendigheidsaspecten heeft en wat "hersenwerk"en waar ik de G&G ook nog voor kan gebruiken.Jaap* schreef:Leukranetje schreef:Binnenkort beginnen we weer aan een nieuwe vorm van trainen![]()
Ik heb er dikke pret mee gehad en Rana was net een puberdie had de lol van haar leven
![]()
Grappig om te zien dat ondanks de variaties die ik steeds probeer aan te brengen, de G&G 3 toch tot een soort vast patroon heeft geleid waardoor honden helemaal verward raken als er dan een andere volgorde in opdrachten komt.
Rana en ik maakten allebei behoorlijk wat vergissingen, maar de lol was er niet minder om bij allebei![]()
![]()
Het klinkt leuk in ieder geval, Rally-O lijkt mij op zich al leuk.
Fijn dat jullie er allebei zo'n lol aan hadden, ik geef Rana helemaal gelijk, G&G is ook niks voor mij![]()
![]()
Ongetwijfeldranetje schreef:Dat komt door zijn baasJaap* schreef:ranetje schreef:En voor Felix?![]()
![]()
![]()
Nee echt niet
![]()
Dat zou een drama worden, Felix is ook niet zo van de precisie
Klinkt errug leuk!!ranetje schreef:We gaan een training doen die een combinatie is van wat rally-o, wat behendigheidsaspecten heeft en wat "hersenwerk"en waar ik de G&G ook nog voor kan gebruiken.Jaap* schreef:Leukranetje schreef:Binnenkort beginnen we weer aan een nieuwe vorm van trainen![]()
![]()
Die combinatietraining ga ik doen bij Nicky Gootjes in Apeldoorn.Josee schreef:Klinkt errug leuk!!ranetje schreef:We gaan een training doen die een combinatie is van wat rally-o, wat behendigheidsaspecten heeft en wat "hersenwerk"en waar ik de G&G ook nog voor kan gebruiken.Jaap* schreef:Leukranetje schreef:Binnenkort beginnen we weer aan een nieuwe vorm van trainen![]()
![]()
Waar ga je dat doen, missch ook wel iets voor mij en mijn eigenwijze tante Thil