Ze beheerst de oefeningen, maar voert ze alleen uit als zij daar zin in heeft. Het aanleren van nieuwe oefeningen vindt ze helemaal geweldig, doet ze hard haar best op. Het herhalen en perfectioneren van oefeningen vindt ze overduidelijk een stuk minder leuk. Ze vindt het superleuk om op het trainingsveld te zijn, huppelt en stuitert alle kanten op, tijdens de oefeningen stuitert ze nog steeds door (erg leuk met volgen

Nou trainen we ook voornamelijk omdat Jamey er zoveel lol in heeft, maar ik vind het ook wel leuk als ik toch iets kan bereiken (behalve de regelmatige lachstuip als Jamey weer in standje eigenwijs gaat

Behendigheid en flyball zijn geen opties (helaas) vanwege Jamey's gewrichten. Ik ben ondertussen thuis ook weer bezig met nieuwe trucjes (in 1 sessie had ze 'leg' door (aan de voet, maar in plaats van helemaal rechtsom lopen, tussen mijn benen door en dan links aansluiten en gaan zitten) en in de volgende sessie had ze ook 'tussen' door (om rechterbeen heen en dan tussen mn benen in gaan liggen). Ze leert echt supersnel dus... Dat blijf ik dus ook doen als ik dor ga met G&G, gewoon andere oefeningetjes erbij blijven aanleren. Misschien gewoon een hulphondje van haar maken

Maar ik zou het dus leuker vinden om gewoon een 'actief bezig zijn met gewoon leuke dingetjes aanleren' cursus doen, omdat ik denk dat het ons beter ligt...