Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zoeken, zoeken en gevonden... Kivo

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Zoeken, zoeken en gevonden... Kivo

Ongelezen bericht door Maryanne »

Ik heb overal zitten zoeken hoe ik nu op de makkelijkste manier aan Kivo kon komen en ik heb het gevonden.

http://www.prodogs.nl/bezorg.html

Het is geweldig. Je kunt alles via de site bestellen en Ron, de eigenaar komt het gewoon brengen, het liefst in de avond ivm de spits. Hup, zo de vriezer in. Ik ben zo blij hiermee!
Een aanrader om ook op de site te kijken naar de prachtige foto's van zijn Alaska Malamutes :ok:
Maryanne
Zeer actief
Contacteer:

Nou, ik ben nu begonnen met 25 kilo + de worsten, die wilde ik ook eens proberen. En het ligt nu in de vriezer zonder dat ik heb hoeven sjouwen ermee.
Je hebt wel geluk Nanna dat je er vlak bij zit, hier rond Amsterdam is werkelijk niets te krijgen of je moet allerlei omtrekkende bewegingen maken. :roll:
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Nanna schreef: Betaal dan voor zowat 50 kilo vlees 56 euro.
Betaal ik ook, maar niet bij de Kivo meneer zelluf :mrgreen:

Wel ideaal als ze het komen brengen. Deden ze bij ons eerst ook, helaas zijn ze daar mee gestopt :(:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
MarijeEnBoomer
Actief

Ongelezen bericht door MarijeEnBoomer »

Als ik op familie bezoek ga in Den Bosch rijd ik even door naar meneer kivo zelluf :mrgreen:
Boomer eet het nu sinds een week of 2 en ze eet het goed!! :cheer:
Afbeelding
lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lonneke »

Nanna schreef:Inderdaad heel mooie Malamutes.
Ik zit trouwens helemaal gunstig met mijn snufferd bovenop de fabriek waar het geproduceerd wordt :cheer: Ik haal het dus bij meneer Kivo zelluf af ;-)
Betaal dan voor zowat 50 kilo vlees 56 euro.
ik heb het van de week ook gehaald bij hem zelf en heb ook dat bedrag betaald.
ideaal zo om de hoek :cheer:
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
Madelief
Zeer actief
Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Madelief »

Sjonge jonge bofferds!

Ik heb ook besteld bij prodogs, maar betaal 1.80 de kilo (met bezorgkosten)!!

Da's wel even andere koek!!

Maargoed, sinds ik voornamelijk zelf samenstel zou 50 kilo ook niet meer in de vriezer passen.
groetjes Madelief en Yanthe
Afbeelding
Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Ik heb laatst ook 4 dozen Kivo compleet gehaald. Ze vinden het heerlijk, alleen Zarah en Pepper krijgen wat rode huid en voetjes van. Toch reden voor ij om het niet meer te geven jammer genoeg, ik ga dus een ander merk vers vlees verzinnen...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Maryanne
Zeer actief
Contacteer:

fes/lou schreef:Ik heb laatst ook 4 dozen Kivo compleet gehaald. Ze vinden het heerlijk, alleen Zarah en Pepper krijgen wat rode huid en voetjes van. Toch reden voor ij om het niet meer te geven jammer genoeg, ik ga dus een ander merk vers vlees verzinnen...
Hoe zou dat nou kunnen die rode huid en voetjes, er zit toch niets vreemds in? Heb je de kennel worsten van kivo al geprobeerd?
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Hier ook een zeer tevreden klant van prodogs! Het is mij te ver om het zelf te gaan halen en ik betaal er graag wat meer voor, als het keurig thuis wordt bezorgd. Ideaal.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Laats drie dozen mee laten nemen door iemand maar Winter die kan er niet tegen.. Te vet denk ik want het komt steeds omhoog bij haar terwijl ze toch van alles eet maar KIVO kan ze niet hebben.
jeanine
Actief

Ongelezen bericht door jeanine »

Maryanne schreef:Nou, ik ben nu begonnen met 25 kilo + de worsten, die wilde ik ook eens proberen. En het ligt nu in de vriezer zonder dat ik heb hoeven sjouwen ermee.
Je hebt wel geluk Nanna dat je er vlak bij zit, hier rond Amsterdam is werkelijk niets te krijgen of je moet allerlei omtrekkende bewegingen maken. :roll:
in zaandam kan je kivo, carnibest, bandit en duck krijgen bij hond en kat aan de zaan :wink:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Ze hebben wel eens gezegd dat het door een overmaat aan kip zou kunnen komen, maar zeker wetn doe iik het niet.
MAar voor mij is ht wel een aanleiding om terug te gaan naar een ander merk....
Kennelworsten vinden ze heerlijk hier, maar ik koop ze eigenlijk nooit voor ze..
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Maryanne
Zeer actief
Contacteer:

jeanine schreef:
Maryanne schreef:Nou, ik ben nu begonnen met 25 kilo + de worsten, die wilde ik ook eens proberen. En het ligt nu in de vriezer zonder dat ik heb hoeven sjouwen ermee.
in zaandam kan je kivo, carnibest, bandit en duck krijgen bij hond en kat aan de zaan :wink:
Carnibest en Duck is hier in Amstelveen ook te krijgen, maar het ging me specifiek om de Kivo. Het is wel iets duurder dan Nanna ervoor betaald maar het wordt wel thuis bezorgt en dat vind ik ook ideaal.
jeanine
Actief

Ongelezen bericht door jeanine »

Maryanne schreef:
jeanine schreef:
Carnibest en Duck is hier in Amstelveen ook te krijgen, maar het ging me specifiek om de Kivo. Het is wel iets duurder dan Nanna ervoor betaald maar het wordt wel thuis bezorgt en dat vind ik ook ideaal.
houwaart dievoeding bezorgt ook thuis, die hebben spullen van shaweca en haaksbarf, haaksbarf zit net als carnibest in rollen, alleen veel meer smaken, ook geit paard konijn en vis
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”