Wat een prachtverschijning!!!!
Moest dit even hier kwijt!!!
Moderator: moderatorteam

Zal ik even bewijzen dat smaken verschillenMireillevdw schreef:OMG.......ben je even op een site aan het kijken met asielhonden, kom je dit prachtexemplaar tegen.....Podenco X herder (volgens mij Mechelaar)
Wat een prachtverschijning!!!!![]()
Ik vind hem een griezel zoals ik een ultra gecoiffeerde vertegenwoordiger in Cisco antraciet een griezel vind.iones schreef:Ik vind eigenlijk zelden of nooit een hond een griezel. HOoguit niet mijn type, dat is alles. En deze hond is niet zo mijn type. Ik hou van een stompere neus en flaporen.

Dan zou Kaiou een kloon van deze Bobbie moeten zijn, die is 8 jaar en Kaiou de helft...Aimee schreef:Kaiou schreef:Ennath, ik begrijp wat je bedoelt.........een gladjanus. ´t Is mijn hond ook niet.
Maar deze die nu op dierenasiels.com staat![]()
![]()
edit: nee, het is niet Kaiou, maar het lijkt verdacht veel![]()
Is Kajou niet gekloont?? :N:

Inge O schreef:goh, en daar val ik nu helemaal voor zegEnnath schreef: zoals ik een ultra gecoiffeerde vertegenwoordiger in Cisco antraciet een griezel vind..
Ik wil wel een bosje jouw kant op sturen![]()
ik vind de hond nog wel meevallen, maar zou niet meteen in de startblokken staan om hem op te halen.
Mireillevdw schreef:OMG.......ben je even op een site aan het kijken met asielhonden, kom je dit prachtexemplaar tegen.....Podenco X herder (volgens mij Mechelaar)
Hahaha...ik zou wel willen, maar het is niet verstandig, omdat we een 'pup' van bijna 5 maanden hier hebben.mon doesie schreef:Mireillevdw schreef:OMG.......ben je even op een site aan het kijken met asielhonden, kom je dit prachtexemplaar tegen.....Podenco X herder (volgens mij Mechelaar)
Haal je hem toch op???

Dat van zijn gewicht stond inderdaad ook bij zijn omschrijving en het inderdaad jammer dat zijn gebit er zo slecht uit ziet.....doggy schreef:Op de foto lijkt hij mager en ook zijn kiezen zien er niet geweldig uit, op het eerste gezicht.
Maar ik vind het wel een mooie hond.

Wat maakt die combi volgens jou onvoorspelbaar dan?Hanneke2 schreef:Mooie hond, maar herder/podenco lijkt me zo'n onvoorspelbare kruising. Als je heel erg mazzel hebt krijg je een zachtaardige hond die heel baasgericht en leergierig is, als het tegenzit heb je een pittige grote hond in je handen die voor geen meter luistert en continue de benen neemt.

Wel handig voor Kerst, als ie dan met een ree terugkomt. Ik vermoed zomaar dat het een ontzettende jager is.Hanneke2 schreef:Mooie hond, maar herder/podenco lijkt me zo'n onvoorspelbare kruising. Als je heel erg mazzel hebt krijg je een zachtaardige hond die heel baasgericht en leergierig is, als het tegenzit heb je een pittige grote hond in je handen die voor geen meter luistert en continue de benen neemt.
Dat ligt er dus net aan welke eigenschappen overheersen.Mireillevdw schreef:Wat maakt die combi volgens jou onvoorspelbaar dan?Hanneke2 schreef:Mooie hond, maar herder/podenco lijkt me zo'n onvoorspelbare kruising. Als je heel erg mazzel hebt krijg je een zachtaardige hond die heel baasgericht en leergierig is, als het tegenzit heb je een pittige grote hond in je handen die voor geen meter luistert en continue de benen neemt.
Dit is overigens niet zo'n grote hond. Hij weegt 15 kilo.