Een paar maand geleden ben ik overgestapt op Farm food, maar helaas werkt dat niet voor Fellow. Hij is al een moeilijke eter, maar nu eet hij nog moeilijker (misschien te zwaar op de maag?) en minder. Hij krijgt elke avond rodi, maar als hij dat twee keer per dag eet laat hij het staan, dus de combinatie brokken/rodi werkt wel het beste voor Fellow, nu alleen nog een andere brok.
Ik zou graag willen weten waar ik op moet letten bij de keuze voor een goede (gebakken) brok, want ik heb geen idee waar ik op moet letten.
Wie kan helpen?
Groetjes, Noelle.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar op letten met brokken?
Moderator: moderatorteam
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
Geen synthetische geur kleur en smaakstoffen en ´de betere categorie´ zo doe ik het.
Overigens denk ik dat Carnibest, Energique en dat soort vers diepvriesvlees nog het allerbeste is.
Van Rodi moeten ze veeeeel meer hebben, volgens opgave fabrikanten, dus daar zit meer vulling in, kennelijk.
Ik heb zelf Casa/Fera dit is een goede brok van Vobra.
FF was te zwaar voor mijn honden.
Daarnaast geef ik regelmatig kauwbotten en verse groenten.

Overigens denk ik dat Carnibest, Energique en dat soort vers diepvriesvlees nog het allerbeste is.
Van Rodi moeten ze veeeeel meer hebben, volgens opgave fabrikanten, dus daar zit meer vulling in, kennelijk.
Ik heb zelf Casa/Fera dit is een goede brok van Vobra.
FF was te zwaar voor mijn honden.
Daarnaast geef ik regelmatig kauwbotten en verse groenten.
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Mojuan
- Zeer actief
- _Do_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Australian Shepherds
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Het is het beste om vers vlees los te voeren, zonder brokken er door. Is beter voor de opname in het lichaam.
Verder heb je bij brokken als farm food en eco style een hoog granen gehalte en een laag vlees gehalte. Hierdoor is de brok minder vet en ruikt hij lekkerder, voor ons. Het heeft ook meer vezels en minder bruikbare stoffen.
Een hond vind een brok met als hoofd gehalte vlees meestal lekkerder dan een brok met als hoofd gehalte granen. Zie je bij ingrediënten. Eerst genoemde product is hoofd ingrediënt.
Als je alleen vlees gaat voeren, moet je wel kijken of het een compleet voer is en zo niet wat je er bij moet voeren zodat de hond alles binnen krijgt.
Bij barfen is dit niet nodig, omdat een die een geheel dier krijgt, en niet alleen een orgaan.
Door de inhoud van de mag en darmen krijgen ze ook andere stoffen binnen.
Verder heb je bij brokken als farm food en eco style een hoog granen gehalte en een laag vlees gehalte. Hierdoor is de brok minder vet en ruikt hij lekkerder, voor ons. Het heeft ook meer vezels en minder bruikbare stoffen.
Een hond vind een brok met als hoofd gehalte vlees meestal lekkerder dan een brok met als hoofd gehalte granen. Zie je bij ingrediënten. Eerst genoemde product is hoofd ingrediënt.
Als je alleen vlees gaat voeren, moet je wel kijken of het een compleet voer is en zo niet wat je er bij moet voeren zodat de hond alles binnen krijgt.
Bij barfen is dit niet nodig, omdat een die een geheel dier krijgt, en niet alleen een orgaan.
Door de inhoud van de mag en darmen krijgen ze ook andere stoffen binnen.
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
http://www.droversroad.nl/
http://www.droversroad.nl/