Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Als je als stoere vent met je broek omlaag in de struiken staat
Dan kan het zomaar gebeuren dat er zes hele boze honden achter je aan komen en dan kan je fietsen voor het leven
Heel vervelend dat het vrouwtje geen haast had om de tokkies terug te roepen
Pommetje heeft daarna nog wel zeker vijf minuten grommend naast me gelopen en maar om zich heen koekeloeren of hij die engerd nog zag
Geweldige honden heb ik
Addy schreef:Als je als stoere vent met je broek omlaag in de struiken staat
Dan kan het zomaar gebeuren dat er zes hele boze honden achter je aan komen en dan kan je fietsen voor het leven
Pommetje heeft daarna nog wel zeker vijf minuten grommend naast me gelopen en maar om zich heen koekeloeren of hij die engerd nog zag
Geweldige honden heb ik
Nanna schreef:Misschien was het wel een stakker met prostaatproblemen en stond ie daar wat sneu en verkrampt te druppelen
Jaag jij je tokken achter hem aan :N:
moet hij dan zijn hele broek omlaag trekken daarvoor?
Nanna schreef:Misschien was het wel een stakker met prostaatproblemen en stond ie daar wat sneu en verkrampt te druppelen
het is een vrij geisoleerd gebied dus kan me niet voorstellen dat een stakker met prostaatproblemen juist daar terecht komt
het is een vrij geisoleerd gebied dus kan me niet voorstellen dat een stakker met prostaatproblemen juist daar terecht komt
Leg jij me nou eens uit waarom jij daar wèl loopt en iemand met prostaatproblemen niét
Addy schreef:Als je als stoere vent met je broek omlaag in de struiken staat
Geweldige honden heb ik
Zo alles is weer droog en schoon, beeldscherm en zo. Goede les neem nooit een slok koffie als je een onderwerp gaat openen hier. Wat een verhaal Addy, ik had dit wel weer heel graag gezien. Ik heb toch zo`n donkerbruin vermoeden dat deze heer zich daar niet zo heel gauw meer zal vertonen met of zonder prostaat probleem. Ik had toch nooit kunnen bedenken dat ik nog zo van Tokkie`s zou gaan houden.
Groetjes Yvonne. "Kennis is macht, karakter is meer" Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞ Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
Jacky schreef:heb je ook op de plaats delict gekeken wat ie daar nou werkelijk deed Addy. Misschien was het wel een verkrachter
of een meneer die aan het fietsen was en moest poepen
Als het een verkrachter was is hij voorlopig uitverkracht
en als die gewoon zat te poepen doet die viespeuk dat voortaan ook elders
Dus nee, ik heb vandaag niet voor speurneus gespeeld, had het te druk met de tokies royaal te belonen
Jacky schreef:heb je ook op de plaats delict gekeken wat ie daar nou werkelijk deed Addy. Misschien was het wel een verkrachter
Als het een verkrachter was is hij voorlopig uitverkracht
en als die gewoon zat te poepen doet die viespeuk dat voortaan ook elders
Dus nee, ik heb vandaag niet voor speurneus gespeeld, had het te druk met de tokies royaal te belonen
ik bedoel eigenlijk of je gekeken hebt of er iemand ligt (kind) . Ik vind het gewoon verdacht, ja of hij moest echt poepen, en tegenwoordig hoor je zoveel ellende met kinderen helaas. Misschien te ver gezocht hoor.
Jacky schreef:
ik bedoel eigenlijk of je gekeken hebt of er iemand ligt (kind) . Ik vind het gewoon verdacht, ja of hij moest echt poepen, en tegenwoordig hoor je zoveel ellende met kinderen helaas. Misschien te ver gezocht hoor.
nee er lag helemaal niemand hoor dus wat hij daar nou deed, shoot me
Addy schreef:nee er lag helemaal niemand hoor dus wat hij daar nou deed, shoot me
Die ziel had vast teveel gedronken en had nu heftige diarree of zo
Ik kan me toch niet voorstellen dat een verkrachter klaarstaat met de broek op de enkels trouwens, die breekt zijn nek voor ie iemand te pakken heeft dan
En nu eten jullie vanavond een stukje taai vlees, of kwamen ze met lege bekkies terug?
Was het wat trouwens? Stel dat het een lekker ding was geweest zeg: weer een kans verkeken.
Maar ja, of je nou zo veel hebt aan een lekker ding met een prostaatprobleem die 's morgenvroeg in de bosjes gaat zitten poepen...
of ms was hij gewoon zijn potlood aan het venten
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...