We konden heerlijk genieten van het mooie weer in Vianen.

Moderator: moderatorteam

Ik dacht jouw hond al te herkennen, zei dat nog tegen mijn vriendin. Meestal loopt die andere Kooiker er bij en dat was Toby dus niet.marye schreef:Dat kloptGolden Stanley schreef:Mooie foto's.![]()
Volgens mij heb ik jullie gepasseerd bij het korte strandje. Kan het dat Toby toen aangelijnd was? Ongeveer rond een uur of 11:15 uur.![]()
Tobi was inderdaad aangelijnd, hij heeft het moeilijk met vreemde honden.
Yep, twee zwartjes...zie foto's.Githa schreef:Toevallig zeg. Met ook een zwarte hond erbij, waren jullie dat?Golden Stanley schreef: Ik dacht jouw hond al te herkennen, zei dat nog tegen mijn vriendin. Meestal loopt die andere Kooiker er bij en dat was Toby dus niet.
Ja! Ik heb jullie gezien, ik weet het nog.Golden Stanley schreef:Yep, twee zwartjes...zie foto's.Githa schreef:Toevallig zeg. Met ook een zwarte hond erbij, waren jullie dat?Golden Stanley schreef: Ik dacht jouw hond al te herkennen, zei dat nog tegen mijn vriendin. Meestal loopt die andere Kooiker er bij en dat was Toby dus niet.
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=150150
Jij liep op het weiland van het korte strandje zeg maar aan de achterkant van het meer. Met Toby aangelijnd richting rechterkant weiland. Daar waar de afrastering begint met de doorgang naar de zijde van de dijkkant. Liep nog een hondje bij jou.
Wij liepen langs langs Marye heen te beppen.