gisteren kwam er na dagen van discussie een reactie.
Niet alleen heeft een dekking niet plaatsgevonden. De hond is inmiddels overleden. Is helaas op 7 augustus onder een auto gelopen.
Het RVlid had het stuk op het forum geplaatst om te testen of wij van buiten de vereniging wel genoeg verstand van honden hadden. Nu bleek dat een aantal wel een gokje durfden te wagen en erover hebben gepraat welke kleur de pups zouden krijgen. Dit werden "de dapperen" genoemd. Diegene die niet openlijk vraagtekens bij de dekking stelde werden benoemd als "geen kennis hebbende".
Omdat diegene die dit schreef een aanvaring heeft gehad met een ander forumlid bracht hij nu maar naar buiten dat het nep was.
De test zou echter wel uitgewezen hebben dat het wel logisch is dat mensen van de rasvereniging niet met mensen van daar buiten willen praten op shows en zo.
Tja, ik weet dat hier ook mensen van de rv meelezen. En ik ben blij dat ik met enkelen van hen een goed en leuk contact heb. maar over de meer vooraanstaande figuren twijfel ik nu toch echt

Om over de rug van je overleden hond een punt te maken...... Tja, daar begrijp ik echt helemaal niks van.
Ik weet dat jullie er verder niks mee kunnen. Maar het zit me best hoog. Zeker omdat ik juist degene die het schreef redelijk hoog achtte. Hij was tot nu toe open in zijn communicatie en schreef in ieder geval openlijk op forums. Tja, het respect wat ik had is nu wel weg.