tot mijn vader laatst een probeerverpakking van neukanoeba kocht, ja ja speciaal voor Jack Russells

Saar verkiest de Cavom boven de neukanoeba en bonzo shit

Moderator: moderatorteam
en die royal canin rasvoeders zijn ook nogeens fokking duur zag ik!Murphy schreef:Zo heb ik hier nog wel schik gehad in de dierenwinkel toen iemand onverrichterzake de winkel uitging omdat de royal canin labrador was uitverkocht. Er lag nog wel royal canin golden retriever maar dat kan je een echte labrador niet voorzetten natuurlijk
Ik ben erg blij dat het voer voor mijn honden niet rasgebonden is, stel je voor dat je de verkeerde zak pakt
Groetjes,
Marjan
Ja maar, ja maar. Ze hebben echt hun best gedaan bij RC om een speciale verpakking te creeéren hoorInge O schreef:Murphy schreef:Zo heb ik hier nog wel schik gehad in de dierenwinkel toen iemand onverrichterzake de winkel uitging omdat de royal canin labrador was uitverkocht. Er lag nog wel royal canin golden retriever maar dat kan je een echte labrador niet voorzetten natuurlijk
Ik ben erg blij dat het voer voor mijn honden niet rasgebonden is, stel je voor dat je de verkeerde zak pakt
Groetjes,
Marjan![]()
ik wist dat mensen oerdom konden zijn, maar zó dom?