Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden mogen niet meer los in het Asserbos
Moderator: moderatorteam
- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Honden mogen niet meer los in het Asserbos
Vorige week heeft de gemeente Assen aangekondigd dat honden niet meer los mogen lopen in het Asserbos. Tot nu toe werd dit altijd gedoogd (al vele jaren), maar in het kader van het nieuwe hondenpoepbeleid mag ook dat niet meer.
Ze hebben dit alleen meegedeeld aan omwonenden, en daarbij vergeten dat er vele hondeneigenaren uit Assen gebruik maken van het bos.
Omdat ik hier niet zonder slag of stoot aan toe wil geven heb ik de volgende site in het leven geroepen:
http://www.hondenlosinhetasserbos.nl/
Nu ben ik op zoek naar meer hondeneigenaren uit Assen die mij willen helpen bij het voeren van deze actie. Hoe meer mensen hoe beter!
Ze hebben dit alleen meegedeeld aan omwonenden, en daarbij vergeten dat er vele hondeneigenaren uit Assen gebruik maken van het bos.
Omdat ik hier niet zonder slag of stoot aan toe wil geven heb ik de volgende site in het leven geroepen:
http://www.hondenlosinhetasserbos.nl/
Nu ben ik op zoek naar meer hondeneigenaren uit Assen die mij willen helpen bij het voeren van deze actie. Hoe meer mensen hoe beter!
-
Anna*
Goed dat je actie wilt gaan voeren.
Dat hebben ze hier een paar jaar geleden ook gedaan tegen het aanlijngebod in het stadspark. Een paar zaterdagen zijn er heel veel mensen met honden bijeengekomen daar, er zijn politici uitgenodigd, pers, het waren hele happenings.
Het is zeker niet voor niets geweest: een deel van het park is officieel losloopgebied geworden.
Dat hebben ze hier een paar jaar geleden ook gedaan tegen het aanlijngebod in het stadspark. Een paar zaterdagen zijn er heel veel mensen met honden bijeengekomen daar, er zijn politici uitgenodigd, pers, het waren hele happenings.
Het is zeker niet voor niets geweest: een deel van het park is officieel losloopgebied geworden.
- saffie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik ben nog nooit met de honden in het Asserbos geweest, loop altijd in het Amelterbos en omgeving, maar ik baal van deze ontwikkeling. Eerst de baggelhuizerplas (waar ik vaak en graag wandelde), toen Marsdijk en nu het Asserbos. Ik gok zo dat het Amelterbos en Valkenstijn straks ook aanlijnplekken gaan worden.
Ik wil je wel helpen iig, al is het misschien een beetje raar omdat ik er nooit met de honden loop. Misschien kan ik wat met posters en flyers.
Ik ga even de link van je site doorsturen naar een aantal mensen.
Ik wil je wel helpen iig, al is het misschien een beetje raar omdat ik er nooit met de honden loop. Misschien kan ik wat met posters en flyers.
Ik ga even de link van je site doorsturen naar een aantal mensen.
Saskia en Saffie. Boy 2000-2014

- Joyce
- Zeer actief
Iedereen mag helpen hoor
Toevallig las ik vandaag ook een ingestuurd stukje van iemand die helemaal geen honden had en het toch vreemd vond dat honden niet meer los mogen lopen in het Asserbos. Ik denk dat er zo veel meer mensen zijn. En als we die allemaal bij elkaar krijgen dan moet dat een duidelijk signaal naar de gemeente Assen zijn.
Ik was altijd trots op het feit dat ik in Assen woonde en dat er zoveel mogelijkheden waren voor honden hier, maar die worden inderdaad aanzienlijk kleiner zo.
Ik was altijd trots op het feit dat ik in Assen woonde en dat er zoveel mogelijkheden waren voor honden hier, maar die worden inderdaad aanzienlijk kleiner zo.
-
shanty
- Joyce
- Zeer actief
- willem2007
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Joyce
- Zeer actief
- laura b