Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vandaag wezen wandelen in rozendaal op de heide was erg leuk al die honden bij elkaar en het weer was erg lekker . wij hebben echt genoten daar.
heb aardig wat foto's gemaakt en ze daarom maar in een album geplaatst http://www.mijnalbum.nl/Album=4UNFJQPI
een aantal die ik echt leuk vind plaats ik hier
Heerlijk veld om te wandelen !
Ik heb er (nu al weer 11 jaargeleden) 19 jaar vlakbij gewoond, nu moet ik ca. 3 kwartier rijden, maar we gaan er nog regelmatig met een groep honden naartoe !
We starten altijd bij de laatste parkeerplaats, vroeger liep ik er 3-5 maal per week. (in de tijd dat Gerrit elke dag met zijn scootmobiel op de parkeerplaats stond)
Hele mooie foto's
Ik vond het heel gezellig en we hebben dan ook flink genoten. Niet alleen van het weer maar ook van de omgeving. Prachtig mooi gebied.
Mooie foto's! Ik heb er ook nog een paar, zal ik later er op zetten.
Wil nogmaals iedereen bedanken voor de gezellige, leuke middag!
We hebben genoten en Elmo helemaal die is vandaag nog gesloopt.
Gister hield hij zich groot denk ik want hij leek niet echt moe, nu dus wel.
Hij moest als enige wennen aan zo'n grote groep en ging toen maar zelf op onderzoek uit om kennis te maken met andere honden.
Na 4 hamsters nu een Boerenfox; Elmo.
Groetjes Marja
Bob en ik (Bob vooral) missen je wel heel erg met de wandelingen hoor...wanneer ga weer een gezellig mee ...de 26ste zijn we in monster ga je dan mee????
Zouden ik en Bob (Bob vooral haha) erg leuk vinden hoor!!!
Marja1969 schreef:Mooie foto's! Ik heb er ook nog een paar, zal ik later er op zetten.
Wil nogmaals iedereen bedanken voor de gezellige, leuke middag!
We hebben genoten en Elmo helemaal die is vandaag nog gesloopt.
Gister hield hij zich groot denk ik want hij leek niet echt moe, nu dus wel.
Hij moest als enige wennen aan zo'n grote groep en ging toen maar zelf op onderzoek uit om kennis te maken met andere honden.
Wij vonden het ook erg gezellig...misschien wil je vaker mee wandelen????
En we zijn benieuwd naar je foto's...leuk!!!
hier waren ze ook vrij rustig toen wij thuis kwamen
zelfs chezz
@marja niet alleen elmo moest wennen aan die grote groep hoor!
chezz moest er ook wel aan wennen vond ik. maar hij was er snel
over heen.
Ja, maar die liep wel mooi netjes bij de groep
wat Elmo opeens niet meer deed En hij ging ook niet (zoals hij dat aan de lijn doet) liggen bij het zien van een andere hond. Hij ging er zelfs op af nu hij los liep! Hoezo onderdanig???
Na 4 hamsters nu een Boerenfox; Elmo.
Groetjes Marja