Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pfffff

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Pfffff

Ongelezen bericht door eefje_ates »

:devil: Toen ik net de kleine naar school aan het brengen was,zag ik een man met een Duitse Herder staan,de hond moest gaan zitten,en dat deed hij....Maar hij zat niet genoeg 'tegen' de baas aan volgens de baas,dus werd hij eerst gecorrigeerd en dan werd er ook nog eens op dat arme beest gescholden. :evil:
Toen hij verder liep kreeg de hond niet eens de kans om te ruiken en te pissen,want hij moest langs de baas af lopen. :19:
Sommige mensen met een herder snappen niet dat ze niet allemaal perfect luisteren,vooral die showlijnen hebben dat niet echt in zich.(weet ik uit ervaring). :smile:
Sloeg nergens op wat die vent deed,die kwallenbak. :19:
Afbeelding
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Sneu voor de hond, als hij om zoiets simpels al gestraft en uitgescholden wordt.

Dat niet snuffelen en pissen mag bij mij trouwens ook niet altijd hoor, daar heb ik geen zin in :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Sonnie1983
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

Diego (geen duitse maar mechelse herder) is nu een half jaar. En begint sinds een maand of 2 steeds meer interesse te krijgen in allerlei geurtjes van andere honden. en begint de laatste tijd ook een beetje met markeren. Van mij mag hij ook niet overal blijven snuffelen etc. Ik loopt als hij los is gewoon door en is hij naar mijn zin te ver achter word hij geroepen en hoort hij te komen. Aan de lijn mag hij op bepaalde plekken als hij daar snuffelt dat wel maar duurt het te lang dan moet ie gewoon mee lopen hoor.
En ik vind dat honden wel horen te luisteren maar zoals deze man kan je ook een beetje overdrijven....
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Als ik naar het park loop mogen ze ook nergens snuffelen want snuffelen betekend voor de mannekes automatisch hun poot optillen :wink:
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Noële »

Fellow mag van mij ook niet overal snuffelen, dan komen we niet meer thuis, want als hij de kans krijgt ruikt hij overal, dus dat schiet niet op.
eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Ongelezen bericht door eefje_ates »

Ik laat Ates ook niet aan elke boom ruiken en pissen,zou gek worden van hem.:mrgreen:
Maar ik zie wel of iemand hatelijk doet tegen zijn hond,als Ates gaat zitten,en hij gaat een halve meter van mij af zitten,heb ik daar geen moeite mee,als hij maar gaat zitten bij de weg.En ga m beslist niet uit zitten schelden,want hij doet toch wat ik van m vraag? Ik heb er gewoon moeite mee als ik zie dat iemand zijn hond meer als een lastpost ziet. Misschien moest hij van zijn vrouw met de hond gaan lopen en had op dat moment misschien liever iets anders gedaan. :mrgreen:
Afbeelding
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

eefje_ates schreef: Ik heb er gewoon moeite mee als ik zie dat iemand zijn hond meer als een lastpost ziet. Misschien moest hij van zijn vrouw met de hond gaan lopen en had op dat moment misschien liever iets anders gedaan. :mrgreen:
Heb je helemaal gelijk in, daar kan ik me ook groen en geel aan ergeren, neem dan geen hond :wink:
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Ik kan me wel voorstellen dat hij de hond corrigeert als hij verkeerd gaat zitten, maar de manier zoals je het beschrijft kan ik dan weer niet begrijpen. Daar leert de hond niet zoveel van.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”