Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Latertje: oppas Almere?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Janneke&Mirtillo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basenji
Aantal honden: 2
Contacteer:

Latertje: oppas Almere?

Ongelezen bericht door Janneke&Mirtillo »

Wij hebben vanochtend van onze oppas vernomen dat ze even niet kan oppassen in verband met persoonlijke omstandigheden.
Vanochtend heeft vriendlief dus 40 kilometer gereden om de hond bij mijn moeder af te zetten. Als het niet anders kan dan doet hij dat morgen en vrijdag nog een keer met veel liefde (of neemt een vakantiedag op), maar het leek me de moeite waard om hier op het forum na te vragen of er misschien iemand in Almere woonachtig is die het niet erg vindt om morgen en vrijdag (mocht dit dan nog nodig zijn) op Mirtillo te passen...
Tijden: van 9.15 - 18.30

Ik hoor het graag!

Groetjes,

Janneke
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Als je hond met teven kan zou het vrijdag eventueel wel kunnen. Ik moet wel uiterlijk om 6 uur weg.
Janneke&Mirtillo
Zeer actief
Contacteer:

Valerie schreef:Als je hond met teven kan zou het vrijdag eventueel wel kunnen. Ik moet wel uiterlijk om 6 uur weg.
Hij is heel makkelijk met andere honden, dus dat moet geen probleem zijn. Ik hou het even open, omdat ik niet weet of m'n vriend 6 uur redt. In ieder geval alvast bedankt voor het aanbod!
roy
Zeer actief

Ongelezen bericht door roy »

Ik woon zelf in Almere en zit een beetje met het omgekeerde, ik lig heel ziek thuis heb de vakantie net geanuleerd voor aankomend weekend maar de hond stond gereserveerd hier in pension, heb net gebeld kan daar niet onderuit, begrijpelijk....
Aan dit verhaal heb je niet zoveel maar bedenk me ineens dat hun volgens mij ook aan dagopvang doen
Ik hoop dat je een oplossing vind

groetjes yvonne
Janneke&Mirtillo
Zeer actief
Contacteer:

roy schreef:Ik woon zelf in Almere en zit een beetje met het omgekeerde, ik lig heel ziek thuis heb de vakantie net geanuleerd voor aankomend weekend maar de hond stond gereserveerd hier in pension, heb net gebeld kan daar niet onderuit, begrijpelijk....
Aan dit verhaal heb je niet zoveel maar bedenk me ineens dat hun volgens mij ook aan dagopvang doen

groetjes yvonne
En naar welk pension brengen jullie de hond?
Janneke&Mirtillo
Zeer actief
Contacteer:

Ok.. Ik heb net vernomen dat de oppas misschien geen oppas meer kan zijn! :jank:

Nu dus de vraag: wie kent iemand die het leuk zou vinden om overdag op een hondje te passen? En uiteraard meteen wat te verdienen.. Als diegene al een hond heeft dan zou Mirtillo dat helemaal niet erg vinden (met de nadruk op niet..)
roy
Zeer actief

Ongelezen bericht door roy »

Janneke&Mirtillo schreef:
roy schreef:Ik woon zelf in Almere en zit een beetje met het omgekeerde, ik lig heel ziek thuis heb de vakantie net geanuleerd voor aankomend weekend maar de hond stond gereserveerd hier in pension, heb net gebeld kan daar niet onderuit, begrijpelijk....

groetjes yvonne
En naar welk pension brengen jullie de hond?
Naar het asiel aan de Groene Kadeweg, helemaal tevreden over, en er is een plekkie vrij want ik hou mijn manneke lekker hier hoor.
Ik weet alleen nou niet of je lid moet zijn van het asiel om gebruik te mogen maken van hun pension.

yvonne
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont ( Drachten), anders had ik het graag gedaan en Beike had het ook erg leuk gevonden :ok:
Janneke&Mirtillo
Zeer actief
Contacteer:

doggy schreef:Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont ( Drachten), anders had ik het graag gedaan en Beike had het ook erg leuk gevonden :ok:
Dat wordt verhuizen dan.. Drachten zei je..? ;)
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Janneke&Mirtillo schreef:
doggy schreef:Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont ( Drachten), anders had ik het graag gedaan en Beike had het ook erg leuk gevonden :ok:
Dat wordt verhuizen dan.. Drachten zei je..? ;)
Ja, klopt :ok: :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”