Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Latertje: oppas Almere?
Moderator: moderatorteam
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Latertje: oppas Almere?
Wij hebben vanochtend van onze oppas vernomen dat ze even niet kan oppassen in verband met persoonlijke omstandigheden.
Vanochtend heeft vriendlief dus 40 kilometer gereden om de hond bij mijn moeder af te zetten. Als het niet anders kan dan doet hij dat morgen en vrijdag nog een keer met veel liefde (of neemt een vakantiedag op), maar het leek me de moeite waard om hier op het forum na te vragen of er misschien iemand in Almere woonachtig is die het niet erg vindt om morgen en vrijdag (mocht dit dan nog nodig zijn) op Mirtillo te passen...
Tijden: van 9.15 - 18.30
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Janneke
Vanochtend heeft vriendlief dus 40 kilometer gereden om de hond bij mijn moeder af te zetten. Als het niet anders kan dan doet hij dat morgen en vrijdag nog een keer met veel liefde (of neemt een vakantiedag op), maar het leek me de moeite waard om hier op het forum na te vragen of er misschien iemand in Almere woonachtig is die het niet erg vindt om morgen en vrijdag (mocht dit dan nog nodig zijn) op Mirtillo te passen...
Tijden: van 9.15 - 18.30
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Janneke
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Contacteer:
Hij is heel makkelijk met andere honden, dus dat moet geen probleem zijn. Ik hou het even open, omdat ik niet weet of m'n vriend 6 uur redt. In ieder geval alvast bedankt voor het aanbod!Valerie schreef:Als je hond met teven kan zou het vrijdag eventueel wel kunnen. Ik moet wel uiterlijk om 6 uur weg.
- roy
- Zeer actief
Ik woon zelf in Almere en zit een beetje met het omgekeerde, ik lig heel ziek thuis heb de vakantie net geanuleerd voor aankomend weekend maar de hond stond gereserveerd hier in pension, heb net gebeld kan daar niet onderuit, begrijpelijk....
Aan dit verhaal heb je niet zoveel maar bedenk me ineens dat hun volgens mij ook aan dagopvang doen
Ik hoop dat je een oplossing vind
groetjes yvonne
Aan dit verhaal heb je niet zoveel maar bedenk me ineens dat hun volgens mij ook aan dagopvang doen
groetjes yvonne
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Contacteer:
En naar welk pension brengen jullie de hond?roy schreef:Ik woon zelf in Almere en zit een beetje met het omgekeerde, ik lig heel ziek thuis heb de vakantie net geanuleerd voor aankomend weekend maar de hond stond gereserveerd hier in pension, heb net gebeld kan daar niet onderuit, begrijpelijk....
groetjes yvonne
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Contacteer:
Ok.. Ik heb net vernomen dat de oppas misschien geen oppas meer kan zijn!
Nu dus de vraag: wie kent iemand die het leuk zou vinden om overdag op een hondje te passen? En uiteraard meteen wat te verdienen.. Als diegene al een hond heeft dan zou Mirtillo dat helemaal niet erg vinden (met de nadruk op niet..)

Nu dus de vraag: wie kent iemand die het leuk zou vinden om overdag op een hondje te passen? En uiteraard meteen wat te verdienen.. Als diegene al een hond heeft dan zou Mirtillo dat helemaal niet erg vinden (met de nadruk op niet..)
- roy
- Zeer actief
Naar het asiel aan de Groene Kadeweg, helemaal tevreden over, en er is een plekkie vrij want ik hou mijn manneke lekker hier hoor.Janneke&Mirtillo schreef:En naar welk pension brengen jullie de hond?roy schreef:Ik woon zelf in Almere en zit een beetje met het omgekeerde, ik lig heel ziek thuis heb de vakantie net geanuleerd voor aankomend weekend maar de hond stond gereserveerd hier in pension, heb net gebeld kan daar niet onderuit, begrijpelijk....
groetjes yvonne
Ik weet alleen nou niet of je lid moet zijn van het asiel om gebruik te mogen maken van hun pension.
yvonne
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Contacteer: