En wat ziet de vacht van Charles er raar uit zo, is dat altijd zo of is hij in
de rui, dat de haren op zijn rug 'zachter' lijken en daaronder ruwer.
Moderator: moderatorteam
Oke, een Deerhound is ruwharig? Dus neem aan dat je hem toen geplukt hebt,Nanna schreef:Ja, Bakkie heb ik destijds geknipt. Nu al een hele poos niet meer hoor. Maar haren tot op de grond zijn niet praktisch.Ellen. schreef:Is Bakkie geknipt?! Of lijkt dat nu maar zo nou hij een keertje stilstaat!![]()
En wat ziet de vacht van Charles er raar uit zo, is dat altijd zo of is hij in
de rui, dat de haren op zijn rug 'zachter' lijken en daaronder ruwer.![]()
Charles heb ik altijd getrimd op zijn rug, daar was het haar op een gegeven moment rood en dood en begon te jeuken, dus dat moest eruit. Er groeien echter donkere haren voor terug
Ja hoor, lang is prima. Je zou d'r alleen een verloopje in moeten (laten) maken.Nanna schreef:Ik vind het wel grappig, net een spoilerRosita Compagner schreef:Ja, die lelijke streep blijft er maar in zitten. Zonde hoor.Nanna schreef:
Charles heb ik altijd getrimd op zijn rug, daar was het haar op een gegeven moment rood en dood en begon te jeuken, dus dat moest eruit. Er groeien echter donkere haren voor terug
En laatst op de Deerhounddag hebben we weer eens hartelijk om Charles gelachen omdat hij vanwege zijn grootte buiten het rasbeeld valt; in de rasstandaard staat 40 kilo, hij weegt 65
Dus voor de tentoonstellingen hoef ik hem ook al niet tiptop te hebben. Ik vind hem prima zoals hij is en we laten dat haar lekker lang