Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

digidog

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

ayla

digidog

Ongelezen bericht door ayla »

Ik wil wel eens weten of jullie hier ook ervaring mee hebben, ik heb op een hondensite gezeten van digidog in 2005 en vandaag toen ik me zelf op zocht op google kwam ik zo maar tegen mijn naam adres en telefoonnummer onder vermelding van digidog ik schrok me echt rot.
al jaren heb ik door omstandigheden een geheim nummer em daar staat gewoon onder mijn eigen naam alle gegevens.

Ik heb geprobeerd contact te zoeken met digidog maar nergens kan ik maar iets vinden om naar te schrijven,
Weet iemand hoe ik die gegevens van google afkrijg.

Ik vraag me af gebeurd dit bij alle forums waar je aan mee doet, ik weet nu dat je een nickname moet gebruiken maar toen nog niet en ben hier heel erg van geschrokken

ayla
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

volgens mij is dit het verkeerde subforum voor deze vraag. Verder heb ik geen flauw idee wat digidog is :19:
Afbeelding
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Wat vreemd. Ik heb eens gekeken maar om je daar aan te melden hoef je helemaal geen adres of tel.nr. in te voeren. Alleen een mailadres, naam en wachtwoord. Dus hoe ze dan aan jouw gegevens komen :denken: Neem aan dat je die dan toch niet zelf hebt opgegeven.
ayla

digidog

Ongelezen bericht door ayla »

ik heb zelf zo flauw vermoeden dat ik eenseen proef pakketje hebt aangevraagd voor de honden en dat die gegevens bekend zijn gemaakt anders weet ik het ook niet maar als ik mijn naam google dan komt er te staan digidog naam adres en telf

groetjes ayla
Anna*

Inderdaad, je lijkt geen vragen meer te kunnen stellen want het vragenforum is gesloten... ik hoop dat iemand de gouden tip voor je heeft.
Anna*

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”