3 maanden.

4 maanden.

5 maanden.

6 maanden.

7 maanden.

8 maanden.

9 maanden.

10 maanden.

11 maanden.

12 maanden.

13 maanden.

14 maanden.

15 maanden.

16 maanden.

17 maanden.

18 maanden.

19 maanden.

20 maanden.

en nu 21 maanden.

Moderator: moderatorteam

Ja lijkt net heHayley84 schreef:goh dat lijkt de Berendock wel![]()
leuke foto's
Ja ze zijn echt geweldigbernersennenfan schreef:Wat een mooie serie! Mooi gemaakt![]()
FF on topic, maar wat gaaf met die vlaamse reus, zie je niet vaak dat een konijn zo'n grote ruimte heeft, die van ons loopt ook vaak los in de tuin, maar het is ook een uniek ras, het is me 1x overkomen dat ze uit de tuin is gegaan, paniek :N: maar mevrouw zat gewoon achter de schutting en liep direct weer achter me aan, ze lopen ook niet weg![]()
Ik zeg wel is, vlaamse reuzen zijn net honden..
Inderdaad, zo zie ik ze ook het liefstMuis.. schreef:Die is mooi opgedroogd![]()
Zo zie ik een Lab het liefst, mooi bespierd en een (in mijn ogen) mooi oplopende buiklijn.
Heel herkenbaarsamantha! schreef:Ja lijkt net heHayley84 schreef:goh dat lijkt de Berendock wel![]()
leuke foto's![]()
Ja ze zijn echt geweldigbernersennenfan schreef:Wat een mooie serie! Mooi gemaakt![]()
FF on topic, maar wat gaaf met die vlaamse reus, zie je niet vaak dat een konijn zo'n grote ruimte heeft, die van ons loopt ook vaak los in de tuin, maar het is ook een uniek ras, het is me 1x overkomen dat ze uit de tuin is gegaan, paniek :N: maar mevrouw zat gewoon achter de schutting en liep direct weer achter me aan, ze lopen ook niet weg![]()
Ik zeg wel is, vlaamse reuzen zijn net honden..![]()
Hier lopen zo los en als we weg zijn zitten ze in een ren van 6 meter, ruimte zat dus.
Hier is er ook wel eens een uit de poort gelopen, heeft ze een stuk onkruid uit de grond getrokken en weer teruggekomen.
Verder springen ze regelmatig op tafel om eten te jatten, of gewoon naar de buren en lopen daar gewoon naar binnen![]()
Babs is helemaal een rotzak, die heb ik zelfs een keer op het schuurdak gevonden![]()
Inderdaad, zo zie ik ze ook het liefstMuis.. schreef:Die is mooi opgedroogd![]()
Zo zie ik een Lab het liefst, mooi bespierd en een (in mijn ogen) mooi oplopende buiklijn.![]()
Macho is door labjesmensen wel eens uitgescholden voor windhond-lab.
Ik zie dat alleen maar als een compliment