Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
De merken waar ik erg tevreden over ben zijn:
Rogz for Dogz (nylon)
Hunter (leer en nylon)
Ruffwear (nylon)
Lupine (nylon)
Hurtta (nylon)
Ezy Dog (nylon)
Al deze merken zijn bij nederlandse webshop's te koop
Pootjes van Yentle, Spikey, Tygo, Harrie en Breeze!!
Weet je wat ik het nadeel vind van nylon??
Ze verschuiven soms.
Tot nu toe heb ik dat met Nylon halsbanden gehad.
Na verloop van tijd, verschuiven ze ( alleen als je een klik-sluiting hebt) en dan schiet de halsband zo los.
Ik heb een Doxtasy band. Mooie lederen band die je na het zwemmen even moet afspoelen. Ik heb twee jaar garantie. Er zit een gewone maar zeer stevige sluiting op, geen kliksluiting. Barca heeft lange haren en dan is een kliksluiting niet handig.
Deze bedoel ik: Strass Extreme Brown 55cm drie rijen. Dit merk verkoopt ook halsbanden zonder stenen en ze zijn stuk voor stuk apart te noemen.
Leanne schreef:Halsband even af doen als hij gaat zwemmen? of is dat geen optie
Dan ben ik meestal al te laat
En ik heb hem ook liever een halsband om.
Stel er gebeurt wat, ( Beike schrikt en loopt weg), dan heeft hij in elk geval een halsband om met adres gegevens e.d.
Ik zoek ook een halsband, die niet iedereen heeft , zeg maar en die tegen een stootje kan.
Ik heb Rogz for Dogz halsbanden en lijnen. Kiera heeft die van haar al zo'n 4 jaar en die is niet verschoven o.i.d. Kan tegen water, als het gaat stinken gooi je hem gewoon in de wasmachine.
Zijn die goed te wassen van Rogz? Ga ik dan zeker eens proberen, ze worden echt smerig hé. En ze zwemmen er niet eens mee.
Heb er ook 2 en ze bevallen me goed. Als we gaan zwemmen hebben ze oude halsbanden om.
Die van Rogz zit een extra beveiliging om, dat je de klik nog eens vast kunt zetten, handig.
Daisy@ schreef:Zijn die goed te wassen van Rogz? Ga ik dan zeker eens proberen, ze worden echt smerig hé. En ze zwemmen er niet eens mee.
Heb er ook 2 en ze bevallen me goed. Als we gaan zwemmen hebben ze oude halsbanden om.
Die van Rogz zit een extra beveiliging om, dat je de klik nog eens vast kunt zetten, handig.
Ik gooi ze altijd gewoon in de wasmachine. Of in een sopje in de wasbak gaat prima
Daisy@ schreef:Zijn die goed te wassen van Rogz? Ga ik dan zeker eens proberen, ze worden echt smerig hé. En ze zwemmen er niet eens mee.
Ja hoor, ik doe er alleen wel een kussensloop omheen, anders gaat de wasmachine kapot van die musketons. Ik was ze niet vaak, maar tot nu toe zijn ze bij mij ook nog niet minder van kleur geworden. Ze zien er juist als nieuw uit als ze uit de wasmachine komen.
Die van mij hebben nooit een halsband om als ze los zijn, maar Kiera zwemt best veel en als je die halsband daarna omdoet wordt ie ook erg vies, dus die van Kiera doe ik regelmatig in de was
doggy schreef:Ik ben opzoek naar een leuke en mooie exclusieve halsband voor Beike.
Ik zit mij nu echt af te vragen hoeveel banden en tuigen jij inmiddels gekocht (en weer doorverkocht) hebt. Niet om negatief te doen, het valt alleen zo op.
Aardig wat
Alleen gebruik ik ze niet allemaal en sommigen gaan wel eens stuk.
Hij had ook een tuig, maar die heeft hij haast nooit om, zonde om hem dan te laten liggen.
Ik moet gewoon eens wat minder halsbanden e.d. gaan kopen
Ik heb keurige banden voor net, maar ermee zwemmen kan niet, dan geven ze af.
En Rinne Roos moet als ze zwemt een halsband om tijdens de training.
Waar zijn deze te koop?
Rosita Compagner schreef:
en nu ben ik aan deze types
Tja, die had ik voor onze vorige wetter, en daar zaten telkens hele bossen wol aan
Met die dikke krullenvachten heb je dat inderdaad snel. We hebben nu een klikband, iets dergelijks als die hierboven, en dat gaat tot nog toe wel goed.
Bij de stabijs kan je alles omhangen, dan kun je dus op leuk selecteren
En die hennep-dingen met borduursels vind ik érg leuk
jacq1970 schreef:www.halsbanden.com, mooie banden die je naar je smaak kan laten maken zelfs!
Samara heeft er 1 en die kan overal tegen en is makkelijk tereinigen ook.
Daar liggen er hier zes van
Echt top
Ze worden op maat gemaakt.
Je link doet het niet, ik denk dat dat door de komma erachter komt
jacq1970 schreef:www.halsbanden.com, mooie banden die je naar je smaak kan laten maken zelfs!
Samara heeft er 1 en die kan overal tegen en is makkelijk tereinigen ook.
Daar liggen er hier zes van
Echt top
Ze worden op maat gemaakt.
Je link doet het niet, ik denk dat dat door de komma erachter komt
Ik vind ze ook erg leuk. Vooral bij Sita, zo'n gekleurde band valt lekker op bij haar zwarte vacht.
Ja, maar echt wijs wordt ik niet van die site? je kunt je halsbanden op maat laten maken? Misschien ook de variant die ik graag wil? Volgens mij hoort Hanneke bij die winkel en ik heb haar al privé gemaild dat haar foto's in de smaak vielen en dat we haar hier 'nodig' hebben maar dat bericht heeft ze gelezen maar niet op gereageerd.