Mensen met een normaalnietechtveelinkomen hebben kleine hondjes (kunnen grote honden niet betalen)
Mensen met aardiginkomengenoeggeld hebben grote(re) honden en vaak ook meerdere.
Graag jullie mening

Moderator: moderatorteam
Ja dat wilde ik zeggen, wat 1 dog eet daar kan ik 3 Gollums van laten etenjip007 schreef:qwa eten is het natuurlijk een heel verschil , van 1 bak voer van een dog kan je 10 nakers laten etenMaar ik denk dat de DA kosten er het meeste inhakken
dat is ook zo , maar krijgt een grote wat dan is het nog veel duurder. Neem alleen al een AB kuurtje , dat kost geen drol voor een hondje als Flirt , maar voor een dog loopt dat aardig opkiki78 schreef:
Maar als je pech hebt dan kan een kleine hond ook heel duur zijn.
Nee, geloof ik niet zo in, niet heel hard in ieder geval. Ik zie in de goedkope wijken toch ook veel van die bullachtigen en behoorlijk wat Staffords die toch niet al te licht zijn . Ook kleintjes, maar vaak hebben mensen er een paar. Goldens heb je dan weer overal, door alle rangen en standen heen. Kooikers over het algemeen toch ruim bovenmodaal. Het zit meer in de rassen denk, niet in de grootte.WiLuna schreef:iemand die dat laatst tegen me zei
Mensen met een normaalnietechtveelinkomen hebben kleine hondjes (kunnen grote honden niet betalen)
Mensen met aardiginkomengenoeggeld hebben grote(re) honden en vaak ook meerdere.
Graag jullie mening
Ik denk dat je bedoelt: tenzij er geopereerd moet wordenSevenofNine schreef: Of je dan met een grote of kleine gaat, prijs blijft hetzelfde MITS er geopereerd moet worden. Daar betaal je je natuurlijk al blauw voor maar dat gaat ( hier tenminste) ook nog eens op gewicht.
nou, het verschil tussen bijvoorbeeld een antibiotica kuurtje of een vlooienbehandeling bij een kleine of grote hond is ook aanzienlijk hoor (frontline):SevenofNine schreef:Of je dan met een grote of kleine gaat, prijs blijft hetzelfde MITS er geopereerd moet worden.