Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Binnenkort komt onze Haakon bij ons wonen en vandaag heb ik de bench besteld. Om precies te zijn deze: http://www.dierenvilla.nl/nl/honden-14/ ... -3776.html
Ik vind m echt super mooi!!! (voor een bench dan)
Binnenkort nog maar even een paar speeltjes en benodigdheden bestellen en dan kan het feest beginnen.
Leuk hoor, die puppyvoorpret!!!!!
Laatst gewijzigd door Mireillevdw op 19 aug 2008 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn probleem is, dat niemand hier het woordje 'bench' kan laten vallen (in welke context dan ook) zonder dat acuut de anti-bench brigade onder hun steen vandaan komt. Laat ieder toch lekker zijn eigen keuzens maken zonder daar verantwoording te hoeven geven.
Als je trek hebt in een discussie hierover dan zijn er al ziljoen topics om in verder te gaan.
Mijn probleem is, dat niemand hier het woordje 'bench' kan laten vallen (in welke context dan ook) zonder dat acuut de anti-bench brigade onder hun steen vandaan komt. Laat ieder toch lekker zijn eigen keuzens maken zonder daar verantwoording te hoeven geven.
Als je trek hebt in een discussie hierover dan zijn er al ziljoen topics om in verder te gaan.
Jij bent degene die een discussie probeert aan te zwengelen, ik niet.
Zij vind haar bench *mooi*, nou ik niet, los van het ge of mis bruik ervan.
Het ging erover of de bench mooi was, niet om het gebruik ervan.
Lezen is ook een kunst hé Kayka..
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Jij bent degene die een discussie probeert aan te zwengelen, ik niet.
Zij vind haar bench *mooi*, nou ik niet, los van het ge of mis bruik ervan.
Het ging erover of de bench mooi was, niet om het gebruik ervan.
Lezen is ook een kunst hé Kayka..
Wees gerust, ik doelde meer op de reacties van Addy en Vinkje. Begrijp je ook waarom?
wendy71 schreef:Nee, dat begrijp ik niet eerlijk gezegd..
Leg eens uit als je wil?
Ja erg mooi zo'n gevangenis. :N:
Waarom ga je een bench gebruiken ?
Lijkt me duidelijk toch?
Nee nog steeds niet eigenlijk..
De vraag waarom iemand een bench wil gebruiken is vrij legitiem hoor.
Er zijn ook andere mogelijkheden dan een bench waarin je hond weggesloten word.
Maar je moet ze wel willen zien.
Het lijkt wel of er geen een pup meer opgevoed kan worden zonder een bench, en dat is niet waar.
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
wendy71 schreef:Nee, dat begrijp ik niet eerlijk gezegd..
Leg eens uit als je wil?
Ja erg mooi zo'n gevangenis. :N:
Waarom ga je een bench gebruiken ?
Lijkt me duidelijk toch?
Nee nog steeds niet eigenlijk..
De vraag waarom iemand een bench wil gebruiken is vrij legitiem hoor.
Er zijn ook andere mogelijkheden dan een bench waarin je hond weggesloten word.
Maar je moet ze wel willen zien.
Het lijkt wel of er geen een pup meer opgevoed kan worden zonder een bench, en dat is niet waar.
Is zeker legitiem. Ik vraag me alleen af waarom IEDER lid zich daarvoor lijkt te moeten verantwoorden, terwijl dit topic meer bedoelt is als 'ik verheug me op mijn pupje dus ik koop leuke spulletjes'.
Kayka schreef:
Is zeker legitiem. Ik vraag me alleen af waarom IEDER lid zich daarvoor lijkt te moeten verantwoorden, terwijl dit topic meer bedoelt is als 'ik verheug me op mijn pupje dus ik koop leuke spulletjes'.
Ja, daar is het topic ook voor bedoeld, maar schijnbaar zien sommige mensen dit als een aanleiding om weer over dat eeuwige gedoe over benches te beginnen......
Natuurlijk is een bench geen mooi meubel, maar er is zeker wel verschil tussen......
Nou, voor de mensen die het dan zonodig willen weten: Ik gebruik de bench alleen voor het 's avonds slapen en dan zolang het nodig is voor de opvoeding van de pup.
Hutsje schreef:gaaf! kun je fijn je puppy opsluiten
Zo, das duidelijk.
Daar gá ik met mijn *zachte* aanpak.
Maarreh, helemaal eens hoor.
Ik probeerde het ook al wat subtieler te brengen
Zit dat lekker, op die troon? Ik, als paupervolk die zijn hond opsluit, vraag me dat zomaar af. Moet echt heerlijk zijn om de wijsheid in pacht te hebben. Tegelijkertijd een zware taak om de onwetenden onder ons steeds weer op onze fouten te moeten wijzen. Knap hoor.
We hebben de bench ( een grote) voor 15 euro van MP gehaald. Is voor jullie misschien al te laat of had je er zelf ook al aan gedacht om het van MP te halen? 60 e is best veel geld. Is gewoon een tip
Doglover schreef:Ik heb met Raya voor het eerst een bench gebruikt omdat mijn vriend hier al een goede ervaring mee had. Ik wist alleen niet zeker of ik het zelf wat zou vinden.
We hebben de bench ( een grote) voor 15 euro van MP gehaald. Is voor jullie misschien al te laat of had je er zelf ook al aan gedacht om het van MP te halen? 60 e is best veel geld. Is gewoon een tip
Ik heb wel naar benches gekeken op Marktplaats, maar ik ben niet zo makkelijk wat dat betreft. IK wilde namelijk perse een zwarte of donkergekleurde zwaardere bench.