En nu is vanmiddag met die harde wind, de deur open gewaaid en het glas eruit geknald

Het was al niet zo'n heel goeie deur meer, maar nu moet er dus zeker een nieuwe in.
Is dit te verhalen op een of andere verzekering???
Moderator: moderatorteam
Dat is een goed advies, gewoon je verzekering even bellenJML schreef:Bel je verzekering(sagent) op en leg het verhaal voor. Zij weten precies wat wel en wat niet.
Bij mij waren de stoppen gesprongen tijdens het onweer. Uiteindelijk deed mijn oven het niet meer. Verzekeringsagent gebeld die het voor mij heeft nagevraagd en ja hoor, wordt vergoed![]()
Meevaller trouwens.
Nou , Fijn advies..matthijs schreef:Als je slim bent vraag je even een goeie vriend of die het bij zijn wa wil aangeven dat zijn hond het bijvoorbeeld heeft gedaan, krijg je deur en ruit vergoed.
Niet dat ik je wil aanzetten tot fraude hoor
Opzich viel het wel mee! Alleen moest ik alle hout splinters uit zijn tandvlees halen met een pincet.Remina schreef:jeetje idd zeg![]()
Hopelijk had je hond geen ernstige verwondingen eraan over gehouden.
Dat zou ik dan ook doen.alm@ schreef:Ik denk dat je de bijtschade aan de deur makkelijk zelf kunt maken met vloeibaar hout. Even bijschuren, verfje erover en klaar
Of toch even goed kijken of die deur niet al behoorlijk verrot was. Ik vind het achteraf eigenlijk wel rare bijtschade. Bij een degelijke deur lijkt het mij dat de hondentandjes weinig houvast hebbenwendy71 schreef:Dat zou ik dan ook doen.alm@ schreef:Ik denk dat je de bijtschade aan de deur makkelijk zelf kunt maken met vloeibaar hout. Even bijschuren, verfje erover en klaar![]()
De wbv vereniging vergoed bijtschade door de hond veroorzaakt zowiezo niet.![]()
Dat moet je toch zelf fiksen.