Weet niet of het hier helemaal goed staat zie ik anders wel.
Heb gezocht via de zoek functie maar deze wou mij niets vertellen dus daarom maar via deze weg.
Ik wil voor mijn twee hondjes graag een huisdierverzekering afsluiten. Nu ken ik Proteq en Petplan maar nu kwam ik er via onze dierenwinkel ook een tegen. Ik haal altijd mijn hondenvoer bij Pet's family en zij bieden een dierenverzekering aan. Deze loopt volgens hen via Ohra. Bij voer wat in hun assortiment zit kun je voor korting sparen. (oorijen,accana)
(volgens mij wordt deze verzekering ook via het kruitvat aangeboden.)
Heeft iemand ervaring met deze verzekering? Als je alle verzekeringen naast elkaar legt schelen ze qua prijs niet zo veel.
Alleen wordt hier bij de aanvullende verzekering ook preventivie zorg vergoed en castratie voor het 1e jaar 100% wat in de meeste gevallen 50% is. En is de looptijd 4 jaar ipv 5. En wordt na 4 jaar de premie aangepast.
Alle tips zijn welkom maar ook welke je perse niet moet doen zou ik graag willen weten.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hondenverzekering
Moderator: moderatorteam
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
- Kayka
- Zeer actief
Ik zou voor Petplan gaan (heb ik zelf ook). Petplan en Proteq zijn de enige 2 betrouwbare verzekeringen op diergebied, en ik heb 4 katten bij Proteq zitten maar oa door lang moeten wachten op declaraties en het niet vergoeden van preventieve zorg ben ik voor de hond naar Petplan gegaan. Bevalt prima.