Ik vind eigenlijk dat het meisje die hond helemaal niet uit had mogen laten. Die hond kan dus soms te ver gaan om andere honden te domineren, ik kan me niet voorstellen dat dat meisje die hond dan onder controle heeft. Hoe denken jullie hierover?
Moderator: moderatorteam
Doe ik ook altijd. Ik zie zo´n kind dan al een eind achter zo´n bakbeest aangesleurd worden die zich daarna dan met kind er nog op de grond achter op mijn hond stort. Gelukkig nog nooit gebeurd maar alleen het idee al :N: .wendy71 schreef:Ik peer em de andere kant uit als ik kinderen met grote honden zie lopen.![]()
Ik denk dat het meer geluk dan wijsheid is geweest....kawa2 schreef:ik deed het vroeger ook altijd
de duitste herder van mijn oom uitlaten
en toen was ik ook maar iets van 5 of 6
en dat ging ook altijd goed
jij moet je honden gewoon beter opvoeden, waarom willen ( lees: kunnen ) ze anders wél smitthy vasthouden en Danne niet?kitty2 schreef:ik vind het onverantwoord om kinderen met een hond te laten lopen, mijn meiden (11 en 14) mogen de twee groterts niet uitlaten, die zijn ten eerste veel te sterk en ze kunnen situaties nog niet overzien, zo af en toe mogen ze een rondje met Lilo lopen en die gedraagd zich dan wonderbaarlijk genoeg perfect