Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het moest er keer van komen... UPD

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Pax-Dracona
Actief
Aantal honden: 2

Het moest er keer van komen... UPD

Ongelezen bericht door Pax-Dracona »

... :roll:
De eerste keer dat Dana echt aangevallen is door een hond.

Ik kende het baasje en het hondje (Franse Buldog) al, en die mevrouw had haar altijd aan de lijn want (haar woorden: ) 'ze spoort niet, ze wil elke hond aanvallen.' Was bij de dierenarts om te kijken of het iets lichamelijks was enzo, kortom ze kwam op mij erg verstandig over.

Maar sinds een week laat ze het hondje gewoon los, onder invloed van haar vriend denk ik, die zo'n grote pikverlenger-hond heeft en daar het liefst de hele dag tegen staat te brullen :19: Ik was haar nog niet tegen gekomen, dus nam ik aan dat het aanval gedrag weg of in ieder geval minder was :roll:

's Avonds laat loop ik dus met Dana, los. Ze liep keurig in de buurt, en plotseling komt dus dat kleintje eraan. Ze snuffelt even aan Dana, Dana draait haar koppie weg, en zonder (zichtbare) aanleiding duikt het beest er boven op. Ik was nét te laat met reageren, want Dana zette het al gillend op een rennen, luisterde niet meer, compleet in paniek. Hun grote hond ging er ook achter aan, maar deed niet veel, rende alleen maar mee voor de 'gezelligheid' denk ik.

Omdat het kreng dus niet ophield met jagen en bijten heb ik toen Dana dicht gnoeg in de buurt kwam haar omhooggegrist, terwijl ik dat eigenlijk nog nooit heb gedaan na ons vorige hondje hiermee verpest te hebben. Maarja, ze was zo bang, probeerde uit alle macht weg te springen over mn schouder, bulletje blijft om ons heen springen terwijl het baasje haar probeert te pakken. Enige twijfels of het hondje het echt wel zo gemeen bedoelde waren weg toen ze opsprong en mij eens even flink in mn hand beet waarmee ik Dana ondersteunde.

Achteraf had ik dat beest even een flinke trap moeten verkopen, maar het baasje leek zo geschrokken en ze probeerde haar wel te pakken, dus ik heb het niet gedaan. Ze verzekerde me dat hondje nooooiit meer los zou lopen, want ze baalde hier zo ontzettend van. Ze klonk nogal wazig, alsof ze nogal gedronken had. Okee dacht ik, kan gebeuren, niet leuk, maar okee. Heb Dana weer neergezet toen hondje was aangelijnd en ben weer doorgelopen.

Volgende dag zie ik haar naar de hei gaan met honden + vriend, en ze knipt verdomme die lijn meteen los als ze de hei opgaan :roll: Vlak daarna hoorde we alweer gesnauw en gegil (van de baas), dus het zal wel weer prijs geweest zijn.

Die avond loop ik weer buiten, en wie dendert daar in de verte weer los dwars de straat over? Juist. Ben blijven wachten tot ze wat verder weg waren, toen weer gesnauw en geblaf, en de buurman die boos begint te schreeuwen. Was het kleintje over een hek de tuin in en bovenop een kat gesprongen, en die grote hielp vrolijk mee. Mevrouw had mij niet gezien, maar ik hoor haar weer haar excuses aanbieden, wel 4 keer, net zoals bij mij, en 'het zal nooooiit meer gebeuren, meneer.'

Argh. Nou weet ik dus niet hoe ik hier mee om moet gaan. Als ik dat beest een trap verkoop wanneer ze het weer flikt, hoe fout ben ik dan bezig?
Laatst gewijzigd door Pax-Dracona op 19 aug 2008 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Als zij die bulldog nou zó graag los wil laten, dan moet ze dat beest wel heel hard aanpakken hoor! Inderdaad, had maar geschopt. Maar ik was je al voor geweest als ik de eigenaar was geweest. Ik geef mijn hond liever een trap, dan dat hij een andere hond bijt.

Ik zou haar er toch een keer op aanspreken, want het zal zich herhalen. Dat moge duidelijk zijn.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Haar erop aanspreken dat je aangifte gaat doen, omdat je ziet dat het beestje nog steeds losloopt ondanks alle beloften. En dat je de dierenartskosten ook graag vergoed ziet worden. Zodra iets geld kost, luisteren de meeste mensen wel.
Mi
Actief

Ongelezen bericht door Mi »

Jemig!
Ik zou haar de eerst volgende keer nog eens aanspreken en haar zeggen dat je haar na het voorval met jou hond haar nog een paar keer zag dat ze hem los liet en wat je verder zag wat er gebeurde.
En vervolgens vragen hoe vaak ze nog van plan is om hem nog zijn gang te laten gaan en schade aan te richten.....
Ik zou ook aangifte gaan doen, het moet toch niet gekker worden dat geen dier en geen mensenhand meer veilig is!
Ik zou wanneer ik niet door de schock "bevries" een schop verkopen wanneer een hond mij of mijn hond aanvalt op zo'n manier.
Mijn vorige hond was een keer in het bos naar een aangelijnde hond gegaan die netjes bij de baas lag aan de voet die weer met iemand stond te praten.
Ik had dat te laat gezien, waardoor mijn hond flinke bananen in zijn oren had en in de aanval ging (mijne was nog wel eens een dominante naar reuen, maar deze uitval had ik niet verwacht)
De baas van die hond heeft mijn hond flinke schoppen verkocht twee keer, omdat mijn hond niet ophield na de eerste schop.
Vreselijk om te zien en heb echt staan janken, maar vond het wel terecht....wat had die man anders moeten doen? Zijn hond zat aan de lijn.
Ik was van schrik "bevroren".
Jankend ben ik meteen met hem naar huis gegaan en daarna nooit meer een stap in het bos gedaan met hem, ik durfde niet meer, dit was de druppel.
Mijn vader ging toen elke keer met hem naar het bos, bij hem bewees hij zichzelf veel minder naar andere reuen.
Maar goed, ik zou er wel wat mee doen, jij en anderen moeten toch ongestoord kunnen wandelen met de hond!
Laatst gewijzigd door Mi op 08 aug 2008 21:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

als ik het zo lees, krijg ik eigenlijk ook een beetje medelijden met die vrouw.(eigenaresse).
want ze had hem altijd vast en zei dat hij niet aardig is tegen andere honden. en nu ineens los. zal dat dan misschien idd door die vriend komen?

ik vind het eigenaardig dat eerst iemand juist waarschuwd en de hond vast heeft. en later niet meer :denken:

ik zou ook niet meer zo lekker lopen als je weet dat er een hond loopt die echt andere honden pakt.
maar ze zal wel klachten krijgen als dit zo door gaat.
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Helaas voor het hondje, maar ik denk dat je moet wachten totdat hij/zij eens flink te pakken is genomen door een veel grotere hond. Dan bind hij/zij vast wel weer wat in :wink:
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Op www.politie.nl kun je nakijken wie de wijkagent is voor jouw wijk. Die kun je bellen en/of emailen met de vraag om even langs te gaan. Het fijne daarvan is dat er meerdere incidenten geweest zijn. Dus als de wijkagent nu langs gaat, kan hij het erbij houden dat er 'klachten' geweest zijn, en is het niet naar jou herleidbaar.

Ik zou me niet stil houden. Ik ben namelijk ook dol op katten en heb zo het idee dat de volgende kat die ze te pakken krijgen wordt doodgebeten...
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Ik zou haar eerst goedde waarheid zeggen wil ze dan niet luisteren... tsja je kan aangifte doen, maar net wat Boxersien zegt...

Als haar hond iets overkomt piept ze waarschijnlijk wel anders.

Dana had verder niks??
Pax-Dracona
Actief

Dank jullie voor de adviezen.
Het ergste vind ik nog dat Dana superbang was toen ik haar met 8 maanden kreeg, en ik had dat er vrijwel uit.
2 jaar aan wennen en leuk maken: weg :jank: Het werd gisteravond wel weer even duidelijk toen we weer buiten liepen en we plotseling geschreeuw hoorde. Dana vloog met haar staart tegen haar buik de bosjes in, kwam gelukkig wel snel weer terug. Maar dat geschreeuw tijdens de aanval heeft dus ook diepe indruk gemaakt :boos: Ze reageert gelukkig voor zover ik kan zien niet overdreven angsthapperig op vreemde honden, zoals ze in het begin deed.

Haar erop aanspreken ga ik inderdaad doen, maar ik ben bang dat het niet veel indruk zal maken :| of dat het niet eens tot haar doordringt ofzo :19:

Als ik het beest een trap verkoop en ik beschadig iets, wat dan? Wil haar natuurlijk niet permanent of ernstig verwonden ofzo :| Rare vraag, maar zou ik haar dan wel of niet mogen raken (bah, wat voelt het naar om dat te typen :jank: )

Kosten verhalen is een goed idee, Dana had gelukkig door de dikke vacht alleen wat schrammetjes, maar ermee dreigen werkt misschien ook.

Helpt aangifte doen dan? Want er was hier eerst ook een andere hond in de buurt, die élke hond aanviel. Meerdere keren is er aangifte gedaan, maar pas toen die hond een persoon tot bloedens toe beet (baasje die zijn hond beschermde) deed de politie er iets mee :19:

@Emma: Ja, ik snap er dus ook echt niks van :denken: Ze heeft haar echt maanden aan de lijn gehad omdat ze geen risico wilde nemen, en nu opeens :N: Het kan inderdaad door die vriend komen, of ze heeft een ander probleem ofzo (drank?) want toen ik haar de eerste paar keer tegenkwam was ze ook erg zachtaardig, maar nu hoorde de buren haar tegen die vriend zeggen dat hij die grote hond in mekaar moest trappen omdat hij niet luisterde :eek: Dus of ze is een goede actrice of er is iets aan de hand.

Stiekem hoop ik ook dat één van de 'groterds' genoeg van dr krijgt en haar op haar plaats zet. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet veel indruk gaat maken; het leek wel of ze een rood waas voor haar ogen had, ze reageerde nergens meer op (ook niet op de baas die haar een paar flinke klappen gaf toen ze haar te pakken had :N: )

Wijkagent ga ik zeker inschakelen, thanks :ok: Nu ik me dat zo bedenk, volgens mij heeft de buurman waarvan de kat werd aangevallen goed contact met onze wijkagent.

Het lijkt steeds of ze er echt spijt van heeft en dat het dus een vergissing was, en ze stelt zich ook op alsof ze hartstikke fout zat, maar ja, volgende dag het hele gebeuren overnieuw alsof het nooit gebeurd is :19:

Afgezien van een paar schrammetjes (toch goed dat ze pas de volgende dag geknipt werd; veel is tegengehouden door die dikke jas) en een terugslag naar haar vroegere angstige gedrag, gaat het verder prima met Dana, gelukkig :ok:
Mi
Actief

Of aangifte helpt kan ik je iig niet zeggen.
De ene gemeente doet er sneller wat mee dan de ander en de ene neemt het ook serieuzer dan de ander, maar niet geschoten is altijd mis en daarnaast; hoe meer aangiftes hoe meer kans dat er wat mee gedaan wordt.
De wijkagent is iig een goed idee.
Of het zin heeft haar aan te spreken, vraag ik me ook af aangezien ze zelf eigenlijk al weet dat haar hond niet normaal kan doen als hij los is...ze is niet helemaal stekeblind dus, maar misschien wanneer je haar wel laat weten wat je na het incident met jou hond hebt gezien dat dat "indruk" maakt, omdat ze dan weet dat er én steeds meer gebeurd én dezelfde mensen het incident zien.....maar dit zou je zelf even in moeten schatten, het is ook zeer aannemelijk dat dat helemaal met haar doet gezien ze stug door blijft gaan, als je daar al zeker van bent zou ik het ook laten.
N.a.v je omschrijving is het vaag hoe die vrouw zich gedraagd, maar ja er zijn soms mensen die anders zijn als dat ze lijken, alcohol kan idd een heleboel rare dingen boven brengen, maar daar hoef je in dit verhaal eigenlijk niets mee.
Hoe vaak ze ook meent of lijkt dat ze het meent, feit blijft dat ze elke keer die hond loslaat terwijl ze weet dat die hond dat niet normaal kan, dat die hond naar haar eigen zeggen niet spoort en last but not least; ze heeft belooft de hond niet meer los te laten.
Reden zat om iig te proberen meer schade te voorkomen en via aangifte te proberen.
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Noële »

Sommige mensen zijn zo makkelijk. Hier loopt een jack russel los die Fellow al eerder wilde grijpen, maar die mensen maakt het niks uit. Ze hield de jack eerst vast aan de halsband toen ze ons zag en liet los toen ik met Fellow dichtbij was. De eerste keer heb ik dat beest weg geschreeuwd, duurde wel even voor het beest eindelijk weg ging en baasjes deden eerst helemaal niks, daarna riepen ze 'm alleen. Een paar dagen later kwam ik ze in de bossen net in een bocht tegen, ik zag ze te laat en dat beest had het weer op Fellow voorzien, beide keren was Fellow aangelijnd. De ene vrouw liep door, de andere bleef even staan en zei dat de jack vroeger was aangevallen door een zwarte lang harige hond, ik heb haar gezegd dat mijn hond daar niks aan kan doen maar wel het dupe is. Later hoorde ik van meer mensen dat die hond elke keer aanvalt.
Ik snap niet dat mensen zulke honden los laten waar ze andere honden kunnen verwachten of op een onoverzichtelijk plek, maar ik denk dat er altijd zulke mensen zullen blijven.
workingdog
Actief

Re: Het moest er keer van komen...

Ongelezen bericht door workingdog »

[quote="Pax-Dracona]. Als ik dat beest een trap verkoop wanneer ze het weer flikt, hoe fout ben ik dan bezig?[/quote]

als je het mij vraagt ben je dan helemaal niet fout wandt dr is niemand die van jou kan verwachten dat je niet voor je hondje opkomt en als dat door middel van trap is mag je van mij je helemaal een slag in de ronte schoppen hoor
Fin
Zeer actief

Schoppen kan zeker bij een kleine hond schade aanrichten, vooral tijdens een schermutseling als je niet goed kunt mikken - je zou wel eens in de liesstreek terecht kunnen komen. Zoals jij overkomt, zou jij je daar afschuwelijk bij voelen.

Zou het nog een keer gebeuren, ga dan op de lijn van je hond staan zodat je beide handen vrij hebt. Wacht tot je het bulletje bij het oor kunt pakken, en trek hem aan zijn oor van je hond af. Als je dat doet terwijl hij zich op je hond focust, dan blijven je handen heel. Aan het oor trekken is pijnlijk genoeg om indruk te maken op de hond, zonder dat je schade aanricht. Is dat op zich niet voldoende om de aanval te stoppen, dan kun je hem vervolgens onder zijn achterlijf optillen, tot hij het opgeeft. Oor vast blijven houden, achterlijf neerzetten, lijn van je hond oppakken zodat ze niet kan vluchten, en het beest aan het oor afleveren bij zijn vrouwtje.

Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar het is een plan wat je in je hoofd kunt houden zodat je de volgende keer minder schrikt en doortastend kunt reageren. Ziet jouw hond dat, dan helpt het haar om weer minder angstig te worden.

Het lijkt me al met al een erg moeilijke situatie, dat mens spoort kennelijk niet :evil: . Toch kan juist bij zo iemand een bezoek van de wijkagent meer indruk maken dan je zou verwachten, zij heeft misschien zelf helemaal geen idee van hoe veel of hoe weinig een wijkagent kan doen. En het hoopvolle is, voordien hield ze die hond wel aan de lijn.

Ik denk en hoop dat jouw hondje zich op den duur wel weer hersteld. Ze is wat ouder nu, en ze heeft vertrouwen in je. Je hebt haar immers wel opgetild en verdedigd :ok: en dat maakt veel uit..
Fin
Zeer actief

P.S. Ik zit ineens te denken, dat heel misschien die vriend de goeie in het verhaal is. Immers, zij moedigt hem aan om zijn eigen hond te schoppen, haar eigen hond spoort niet (omdat ze hem mishandeld heeft?), terwijl zijn hond bij de aanval alleen maar voor de gezelligheid meeliep, was dus bij die gelegenheid op zich niet agressief. Hij is kennelijk degene die haar aanmoedigt om de hond los te laten, misschien kan je hem beinvloeden dat hij daarmee stopt.

Dat er niets met die aangiftes gedaan is betreffende die andere hond, dat kan zijn omdat er gebrek was aan bewijs.Wijkagenten hebben spreekuur, het kan sowieso geen kwaad om langs te gaan en je hand te laten zien, en even van hem/haar te horen wat ie voor je kan betekenen.
Mi
Actief

Re: Het moest er keer van komen...

workingdog schreef: als je het mij vraagt ben je dan helemaal niet fout wandt dr is niemand die van jou kan verwachten dat je niet voor je hondje opkomt en als dat door middel van trap is mag je van mij je helemaal een slag in de ronte schoppen hoor
Slag in de rondte lijkt me teveel van het goede :eek:
Wanneer je geen andere uitweg ziet gaat het alleen erom dat je die hond afschrikt zodat hij weg gaat, niet domweg er op los schoppen, lijkt me vrij onzinnig.
Mi
Actief

p.s het vastpakken bij de oor is wel een goeie wanneer je dat durft, ik zou bij een hond of elke ander dier die ik niet ken, niet zomaar vastpakken, op welke manier dan ook.
Het is dan wel veiliger voor de hond, maar ik riskeer bij mezelf dan meer onveiligheid omdat ik uit schijtbakkerij w.s niet doeltreffend genoeg zal zijn en meteen een beet te pakken krijg.
Saantje
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saantje »

iones schreef:Als zij die bulldog nou zó graag los wil laten, dan moet ze dat beest wel heel hard aanpakken hoor! Inderdaad, had maar geschopt. Maar ik was je al voor geweest als ik de eigenaar was geweest. Ik geef mijn hond liever een trap, dan dat hij een andere hond bijt.

Ik zou haar er toch een keer op aanspreken, want het zal zich herhalen. Dat moge duidelijk zijn.
Hard aanpakken hoeft toch niet percé, zou het meer gaan heropvoeden!
Maar ja, als mijn honden het in hun hoofdje halen iets naar een andere te doen hebben ze ook "rammel" van mij. (als het terecht is dan is dat wat anders :wink: )
Muk schreef:Haar erop aanspreken dat je aangifte gaat doen, omdat je ziet dat het beestje nog steeds losloopt ondanks alle beloften. En dat je de dierenartskosten ook graag vergoed ziet worden. Zodra iets geld kost, luisteren de meeste mensen wel.
Inderdaad!
Groetjes Saantje en de woeffies!!
Afbeelding
Klik hier en zeg NEEN tegen broodfok!
patricia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer
Contacteer:

Ongelezen bericht door patricia »

christo schreef:
Zou het nog een keer gebeuren, ga dan op de lijn van je hond staan zodat je beide handen vrij hebt. Wacht tot je het bulletje bij het oor kunt pakken, en trek hem aan zijn oor van je hond af. Als je dat doet terwijl hij zich op je hond focust, dan blijven je handen heel. Aan het oor trekken is pijnlijk genoeg om indruk te maken op de hond, zonder dat je schade aanricht. Is dat op zich niet voldoende om de aanval te stoppen, dan kun je hem vervolgens onder zijn achterlijf optillen, tot hij het opgeeft. Oor vast blijven houden, achterlijf neerzetten, lijn van je hond oppakken zodat ze niet kan vluchten, en het beest aan het oor afleveren bij zijn vrouwtje.
:denken:
uit paniek,pijn of angst kan een hond flink bijten ook als je hem bij zijn oor pakt :N:
ik zou het risico niet nemen :eek:
Groetjes Patries
Afbeelding
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Ik zou echt overwegen om aangifte te doen en de wijkagent in te schakelen, zeker ook omdat de hond jou ook pakte! Of het uithaalt of niet, is niet eens aan de orde, het gaat erom dat de instanties op de hoogte zijn. Want stel dat (en je moet er niet aan denken) de hond dadelijk wel een andere hond of kat doodbijt, dan staat in elk geval vast dat dat geen 'ongeluk' was.
Ik zou de buurman met die kat ook adviseren om hetzelfde te doen: hoe meer signalen, hoe eerder er iets mee gedaan wordt!

Sterkte en succes! En een dikke knuffel voor Dana!
RIP Cena :roos:
    Fin
    Zeer actief

Ik heb twee dober reuen die voor ze gecastreerd werden een paar keer slaags raakten. En hen toen aan hun oren uit elkaar getrokken. Als je de basis van het oor eenmaal beet hebt, kan de hond in kwestie je niet bijten. Maar je hebt er inderdaad een vaste hand voor nodig, en je moet er het goede moment voor afwachten. Let wel, ik had bij dat advies een frans bulletje voor ogen, die hebben lange oren, en dat helpt.

Bij zo'n kleine hond zou ik het niet op kunnen brengen om te schoppen. Wil dat effectief zijn, dan moet je zo hard schoppen dat de hond krimpt van de pijn. Of ik dat wel zou kunnen opbrengen als een herder, rotweiler of andere dober één van mijn honden aanvalt, weet ik niet.
    Maeve
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
    Aantal honden: 3
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Als met haar verder niet te praten valt, zou ik ook aangifte doen. Ons is dit ook eens overkomen. Nilo was gebeten door een Border Collie, gat in zn snuit dus naar de DA ermee. De eigenaresse heeft dus netjes de kosten betaald, maar een paar weken later vliegt haar Collie weer het losloop veld op waar ik met Nilo ben, terwijl zij nog een heel stuk achter loopt en niet kan zien wat er gebeurt. Ik heb toen Nilo aangelijnd en haar aangekeken, toen liep ze snel door met haar Collie (zonder aan te lijnen :roll: ).
    Pax-Dracona
    Actief

Dana heeft er toch wel iets aan angst voor honden aan over gehouden, maar gek genoeg vooral bij grote. Komt denk ik doordat die grote van hun ook meerende (al had hij geen kwade bedoelingen). Laatst op de hei, lag een Golden rustig op het pad, aangelijnd, keek niet eens naar Dana. Maar ze durfde er niet langs. Pas na een paar aanmoedigingen sjeesde ze met een noodvaart, staart tegen haar buik met een enorm wijde bocht om hem heen. We zijn nu al weer even verder, en het gaat al weer iets beter, al moet ik nu goed uitkijken of ze niet al meteen een waarschuwingshap uitdeelt, dus voorlopig maar geen kennis maken aan de riem. Jammer, maar helaas. Haar vriendjes zijn nog steeds haar vriendjes, gelukkig, ook de grote lomperds :mrgreen:

Nou, na tijden door de buurt geslopen te hebben (want stel dat :roll: ) was ik haar niet meer tegengekomen. Nou hoorde ik gister dat ze het hondje verkocht heeft :19: en meteen weer een pup/jonge hond ervoor in de plaats heeft genomen. Gelukkig dat ik het nu hoor, want ze ziet er vrijwel hetzelfde uit :N: Stel ik was haar tegengekomen en hondje was op ons afgekomen en ik hád iets gedaan, was het de hele verkeerde hond geweest :eek:

Ik moet zeggen dat ik echt opgelucht ben. Ik ben al niet zo'n held, en om dan zelfverzekerd door de buurt te moeten stappen zodat ik Dana niet opfok... Ik ben blij :mrgreen:

Blijf het wel vreemd vinden. Mevrouw heeft zeker een half jaar met het hondje aan de lijn gelopen en geprobeerd uit te vissen waarom het beestje zo deed, en nu kan ze niet los lopen en dus moet ze weg :19: Geen idee of de wijkagent langs is geweest, ik had wel gemaild, maar niets teruggehoord. Nou ja, eind goed, al goed? (zolang puppie maar niet net zo wordt :P alhoewel hun grote hond niet zulk idioot gedrag vertoont en het dus waarschijnlijk niet aan hun ligt :19: )
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”